Koronavirüs süreciyle birlikte durgunluk sürecine giren piyasayı hareketlendirmek isteyen KIA, etkili bir yöntem olarak rotayı kısa filme çevirdi.
Otomobil üreticilerinin kullanıcıları etkileme konusunda geliştirdikleri model kadar, o model için hayata geçirdiği reklamlar da çoğu zaman büyük önem arz ediyor. Öyle ki bu durum birbirinden unutulmaz sloganları ve reklam filmlerini karşımıza çıkartıyor. Süreç içerisinde bunu bambaşka bir noktaya taşıyan hamleler de görmedik değil. Son olarak BMW cephesinden gelen kısa film hamlesiyle, kullanıcılar hem maceranın hem de başroldeki otomobilin dinamiklerine hakim olmaya başlıyor. Koronavirüs süreciyle birlikte durgunluk sürecine giren piyasayı hareketlendirmek isteyen KIA, etkili bir yöntem olarak rotayı kısa filme çevirdi.
KIA’nın yaratıcı ajansı David & Goliath tarafından hayata geçirilen film izleyicileri kısa da olsa ilgi çekici bir maceranın içerisine davet ediyor. Yapılan planlama kapsamında televizyonda da kullanılmak üzere toplamda 13 tane olacak şekilde 15 saniyelik videolar da izleyicilere sunulacak. Altı dakikalık bir süreyle karşımıza çıkan videoya markanın resmi Youtube kanalından da erişmek mümkün olacak. Film içerisinde Forte, Soul, Niro EV, Niro HEV, Seltos, Sportage, Sorento ve Stinger gibi KIA modellerini görüyoruz. Sözü daha fazla uzatmadan sizleri bu keyifli projeyle baş başa bırakalım.