Klasik genler yeni nesile ilham oldu; karşınızda 2021 Volkswagen Transporter Multivan
ID. Buzz öncesinde klasik genleri taşıyan ilk isim olan 2021 Volkswagen Transporter Multivan, önemli yeniliklerle karşımızda.
Volkswagen’in ID.Buzz ile elektrik dünyasına taşımasını beklediğimiz klasik Multivan genleri, bu beklentileri ilk olarak geleneksel tarafta karşılandı. Geliştirme sürecini uzun süredir takip ettiğimiz T7, kısa süre önce düzenlenen dijital lansmanıyla birlikte artık karşımızda duruyor. Tasarımındaki çekiciliği altyapıda ilk kez sunulacak verimli hibrit motorla kombin edilen 2021 Volkswagen Transporter Multivan, iç yaşam alanında da hiç olmadığı kadar kullanışlı dinamiklere sahip.
Öne çıkanlarıyla 2021 Volkswagen Transporter Multivan
T7 ile birlikte kullanıcıları her açıdan yeni bir sürüş deneyimi bekliyor. MQB platformu üzerine geliştirilen model, yerini aldığı jenerasyondan ebatsal olarak daha ileride konumlanıyor. Bu hamle, modernleştirilen iç yaşam alanındaki artan kullanışlılığın da temel destekçileri arasında. T7 ile birlikte gelen adaptif yapıdaki Matrix LED ışıklandırma grupları da görünüm kadar sürüş deneyimine katkı sağlayacak elementlerin başında geliyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Volkswagen cephesi aracın tanıtımında kokpitteki revizyonları üzerinde fazlasıyla durdu. Farklı kombinasyon kullanımıyla birlikte uzun yolculukları çok daha keyifli hale getiren taban sistemi, üzerinde taşıdığı koltukların yüzde 25 daha hafif olmasıyla tamamlanıyor. 7 kişilik koltuk kapasitesiyle gelen T7’de 180 derecelik koltuk dönüş açıları da standart olarak geliyor. Kullanıcılar isterlerse koltukları kolaylıkla söküp devre dışı bırakabiliyor. Sürücü tarafı ise Volkswagen grubundan tanıdığımız parçalarla donatılıyor. Dijital sürücü ekranı, multimedya ekran ve baş üstü ekran buradaki bileşeni oluşturuyor. Modelde adaptif hız sabitleyici, şerit takip asistanları, kör nokta uyarısı ve daha pek çok sürüş destek sistemi de donanımlara göre kullanıcılara sunulacak.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
T7 ile birlikte ilklerin görüldüğü kaputun altına baktığımızda ise zengin seçenekler karşımıza çıkıyor. Benzinli ve dizelin yanında hibrit motorun konumlandırıldığı seçeneklerin giriş seviyesinde 1,5 litrelik TSI konumlanıyor. Yaklaşık 130 beygirle gelen bu motorun bir üst noktasında ise 200 beygirlik 2.0 litrelik TSI konumlanıyor. 150 PS’lik dizel motor ise aileye 2022 yılında katılacak. Gelenekselin karşısında konumlanan hibrit motor ise VW grubunun hibrit seçenekleriyle aynı. 1,4 litrelik benzinli motor ve 85 kW’lık elektrik motorunun kombinasyonunu sunan bu seçenekte, saf elektrikli sürüş modu da sunulacak. Kullanıcılar bu sayede kısa mesafeli şehir içi sürüşlerinde benzinli motora ihtiyaç duymayacak. Fiyat ve diğer teknik detayları önümüzdeki günlerde açıklanacak olan T7’nin sokaklarda büyük ilgi göreceğine hiç şüphe yok.