Kokpitteki değişim göründü; 2021 Dacia Sandero kış testinde kadrajda
Prototip testlerinde kış ayağına geçilen 2021 Dacia Sandero, dış tasarındaki değişimlerini kokpitindeki modern dokunuşlarla destekleyecek.
İyice sıkışan emisyon standartlarının ardından artık rotasını hibrite kırmasını beklediğimiz Dacia, bunu Renault ortaklığının getirisi sayesinde gerçekleştirecek. Clio ve Captur‘un ardından kısa süre önce Megane‘ı da elektrikleştir desteğiyle buluşturan Renault, dolaylı olarak Dacia ailesinin aynı versiyonları için de limitleri belirlememize yardımcı oluyor. So olarak 2016 yılında makyajlanan Dacia Sandero, bu yıl gerçekleştirilmesini beklediğimiz tanıtımıyla birlikte Romanya merkezli üreticinin sınıftaki ilk temsilcilerinden birisi olacak. Yerini alacağı versiyona göre teknoloji ve tasarım olarak da ciddi revizyonları beraberinde getirecek olan yeni model, kış testindeki casus fotoğraflarıyla da gündeme gelmeye başladı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
2021 Dacia Sandero için var olan beklentiler
Geçtiğimiz süreçte de farklı bölgelerde karşımıza çıkan prototipini ilk kez kış testinde gördüğümüz Sandero, karakteristik değişimlerini ana hatlarıyla hissettiriyor. Yeni tampon yapısıyla birlikte ızgara bölümü güncel versiyona oranla daha üst bir bölgede konumlandırılan aracın arka stopları da LED teknolojisini barındıracak. Fotoğraflar arasında dikkat çeken en önemli noktala ise kokpit bölümündeki multimedya ekran oldu. Konsolun merkezinde yer alan ve yatay şekilde konumlandırılan bu ekran, günümüz modern ihtiyaçları için bir gerekliliği karşılıyor. Yeni nesil Clio’dan tanıdığımız CMF-B platformu üzerine geliştirilen Sandero’nun bu vesileyle hibrit sisteminin de başlangıç jeneratörü temeline dayanmasını bekliyoruz. 1,6 litrelik benzinli motor merkezinde seyredecek olan sistemi 140 beygirle işleyişte görebiliriz. Giriş seviyesinde ise 1.0 litrelik üç silindirin 75 ve 100 beygirlik paketlerle karşımıza çıkması muhtemel. Ekim ayında kapılarını açacak Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak modelle ilgili gelişmeler LOG.com.tr’de olacak.