Konfora geçiş arayışları; Dacia Duster incelemesi [EDC-Otomatik]
KULLANIM SINIRLARI
Duster, özellikle yerden yükseklik, uzaklaşma ve yaklaşma açılarıyla arazi kullanımında kendi segmentini aşan limitler vadediyor. Yüksek araç furyasının her geçen gün arttığı günümüzde ise bu durum bazı uyarılarda bulunmamızı da gerektirmekte. EDC şanzımanla birlikte Duster’ın doğuştan gelen yükseklik yeteneklerini arazide zorlamak pek iyi bir fikir olmayabilir. Yoğun arazi kullanımı arayan kullanıcıların hala 4×4 ve manuel şanzıman kombinasyonunu tercih etmeleri gerektiğini şiddetle belirtmek istiyoruz. EDC’yi özellikLe şehir içi kullanım ve hafif arazi kaçamaklarında değerlendirmek kesinlikle daha mantıklı olacak.
Bununla birlikte Duster’ın asfaltta konfor çerçevesinde bazı sınırları mevcut. YüksekliğiN arazide getirdiği keyfi asfaltta bir noktada feda etmek zorunda kalan araçta, 110-120 km/s hızla birlikte rüzgar sesi kendisini hissettirmeye başlıyor. 130 km/s üzerindeki süratlerle birlikte pek çok dış etmeni daha fazla hissedeceğiniz bir deneyim söz konusu. Bununla birlikte Duster’ın elektronik direksiyonu da şehir içinde getirdiği büyük kullanım kolaylığını ve konforunu yer yer boşluğa düşmelerle farklı bir karakterde gösteriyor. Gövdenin biraz daha fazla salınımlı olduğu Duster’da özellikle yoğun virajlı yollarda sürücü ve yolcuların konforu için sakin kullanım şart.