Konfora geçiş arayışları; Dacia Duster incelemesi [EDC-Otomatik]

28 Ağustos 2021 14:55

Geçirdiği makyaj operasyonuyla birlikte en çok aranan EDC otomatik şanzımana kavuşan Dacia Duster, yeni silahıyla kitlesini genişletmek istiyor.

Renault grubu içerisinde var olan markalar arasında Dacia’nın kısa vadede yakaladığı başarı tartışılmaz. Fiyat/performans segmentinde ürünler ortaya koyan Romanya merkezli üretici, erişilebilir araçları sayesinde bugün Avrupa’nın hemen her yerinde en çok satanlar listesinde zirveyi zorluyor. Marka tarafından yüzleri güldüren bu tabloların amiral gemisiyse şüphesiz Duster. Segmente girdiği andan itibaren özellikle 4×4 versiyonuyla kullanıcıların ihtiyaçlarını başarılı şekilde karşılayan Dacia Duster 2018 yılında geçirdiği makyaj operasyonuyla daha modern bir kimlik kazandı.


Aradan geçen üç yıllık zaman diliminin ardından ivmesini koruyan Duster’ın ilk günden bugüne kadar uzanan süreçte 2 milyon adede yaklaşan satış yakalamış olması da, Dacia ekibinin bu oyuncusu için silahları güncel tutmasına vesile oluyor. 2021 model yılıyla birlikte tekrar güncelleme çanlarının çalındığı Duster, yeni bir makyaj operasyonuyla bu kez konfor odağında atılan önemli adımlarla kullanıcıların karşısına çıkmaya hazır. Uzun süredir beklenen EDC otomatik şanzımanla birlikte iddiasını daha da güçlü tutan Dacia yönetimi, bu sayede yeni bir kullanıcı kitlesine erişmenin de hayalini kuruyor. Türkiye lansmanı sürecinde birlikte 2 gün ve 500 kilometrelik bir yol macerasını geride bıraktığımız yeni Duster’dan beklemeniz gerekenleri ana hatlarıyla burada bir araya getirme vakti.

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8

Paylaş