Koronavirüs salgınının etkisini sürdürdüğü bugünlerde Vodafone kullanıcıların hayatını kolaylaştıracak yeni hizmetini sunuyor.
Şirketin ”Gülümseten Çözümler” platformuna eklenen yeni ”Dijital Destek Evde” çözümüyle kullanıcıların evlerine gidiliyor ve arızalı cihazlar alınıp arıza giderildikten sonra tekrardan evlerine bırakılıyor. Bu hizmette aynı zamanda tamir süresince yedek telefon da veriliyor, ultraviyole ışınla telefon temizleme hizmeti de veriliyor. Hizmetin şu anda İstanbul, İzmir, Ankara, Bursa ve Antalya olmak üzere toplamda 5 ilde olduğunu söyleyelim.
”Dijital Destek Evde” hizmeti 65 yaş üstü Vodafone müşterilerine ücretsiz sunuluyor. Dijital Destek ürününü daha önce satın almış olan Vodafone’lular, telefon numarasını girip Dijital Destek Evde hizmetinden yararlanabiliyor. Bu ürünü satın almamış Vodafone müşterileri ya da Vodafone’lu olmayanlar ise web sitesinde oluşturulan arayüzden kredi kartıyla ödeme yaparak Vodafone mağazalarına gitmeden bu hizmeti kullanabiliyor. “Gülümseten Çözümler” paketine sahip olmak ve “Dijital Destek Evde” hizmetinden faydalanmak isteyenlere buraya tıklayarak başvuruda bulunabiliyor.
“Salgından korunmak ve yayılımını önlemek açısından evde kalmak büyük önem taşıyor. Bu dönemde dış dünyayla bağlantımızın ana unsurlarından biri haline gelen akıllı telefonlar konusunda müşterilerimizin her tür ihtiyacına eksiksiz yanıt vermek için harekete geçtik. Müşterilerimize ister akıllı telefon alırken, isterse kurulumda ya da satış sonrasında olsun, her zaman yanlarında olduğumuzu hissettirmek istiyoruz. Bu kapsamda ‘Gülümseten Çözümler’ platformumuza eklediğimiz ‘Dijital Destek Evde’ çözümüyle, telefon onarımı hizmetini müşterilerimizin ayağına götürüyoruz. Üstelik, müşterilerimiz telefonsuz kalmasınlar diye, tamir süresince onlara yedek telefon temin ediyoruz. Koronavirüsle mücadeleyi hep birlikte ve en az hasarla atlatacağımıza inanıyoruz.”