Koronavirüs sürecinde kullanıcılara opsiyon sunan markalar arasına dahil olan Fiat, satın alma sürecinin daha pratik ve sürdürülebilir olarak yapılmasını amaçlıyor.
Koronavirüs sürecinin otomobil dünyasına olan etkisi, markaları yeni uygulamlara itmeye devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde Suzuki tarafından atılan hamlenin ardından Fiat da dijital altyapısını genişleterek tüm bayilerinde, online görüşme hizmeti vermeye başladı. Bu kapsamda, müşteriler fiat.com.tr, bayi web siteleri veya sosyal medya aracılığıyla dilediği bayinin temsilcisine saniyeler içerisinde bağlanabilecek. Showroomlarda yer alan modellerin online ortamda canlı olarak incelenebileceği sistemde, modellerle ilgili tüm detaylar anında öğrenilebilecek. Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Marka Direktörü Altan Aytaç, Fiat’ın akıllı teknolojileri herkes için ulaşılır kılma anlayışına dikkat çekerek, daha önce 35 Fiat bayisinde görüntülü görüşme hizmeti verilmekteyken şimdi tüm Türkiye’deki Fiat bayilerinin canlı ve görüntülü görüşme hizmeti vermeye başladığını vurguladı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Fiat, showroom deneyimini kullanıcıların evlerine getiriyor
Aytaç açıklamalarının devamında; “Marka olarak, konfora, tasarıma, teknolojiye herkes ulaşabilsin diye çalışıyoruz. Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) salgını sebebiyle, showroom trafiğinin doğal olarak yavaşladığı, insanların evlerinden veya iş yerlerinden zorunlu olmadıkça çıkmadığı bugünlerde, ulaşılabilir olmak adına altyapı çalışmalarımızı hızlandırdık. Görüntülü görüşme uygulamamızı Türkiye genelindeki tüm bayilerimizde devreye aldık ve showroomları müşterilerimizin evine getirdik. Uygulamayla, müşterilerimize olduğu kadar bayilerimize de önemli ölçüde destek olmayı hedefliyoruz. Bireysel ve kurumsal olarak üzerimize düşen önemli sorumlulukları yerine getirerek yaşadığımız bu zorlu süreci hep birlikte en kısa zamanda atlatacağımıza inanıyoruz.” ifadelerine yer verdi.