reklamı kapat

POPÜLER

Oppo

Koronavirüs günlerinde Oppo, çağrı merkezinde yepyeni bir dönemi başlatıyor

 - Güncelleme: 23 Mart 2020 19:59

Bir süredir koronavirüs salgınıyla yatıp koronavirüs salgınıyla kalkıyoruz. Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını Türkiye’yi de olumsuz etkiliyor. Bu durumun farkında olan Oppo, tüm dünyayı etkisi altına koronavirüs salgınında kullanıcıların dikkatini çekecek güzel bir gelişmeyi duyurdu.

Şirket, çağrı merkezinde yeni bir hizmet başlatarak akıllı telefon kullanıcılarını aileleri ve sevdikleriyle buluşturuyor. Oppo çağrı merkezini arayan tüm kullanıcılara görüntülü görüşmeyle ilgili bilgi sunulacağı belirtiliyor. Cihazlarında internet erişimi bulunmayan kullanıcılar ise kullandıkları operatör üzerinden veri hattını nasıl açabilecekleriyle ilgili de yönlendirmeli olarak bilgi sahibi olabiliyor.

Videolu görüşmenin nasıl yapılacağıyla ilgili detaylı bilgilere kullanıcılar şirketin çağrı merkezi üzerinden ulaşılabiliyor. Çağrı merkezinde ayrıca kullanıcılara akıllı telefonun video uygulamaları konusunda da bilgilendirilmeler yapılıyor.

Oppo çağrı merkezine nasıl ulaşılıyor?

Tüm bu bilgilerin özellikle 65 yaş ve üzerindeki kullanıcılar için çok yararlı olacağını belirtelim. Türkiye Çağrı Merkezi’ne 0850 433 67 76 numaralı hattan ulaşabileceğinizi söylemekte yarar var. Görüntülü görüşmede sadece WhatsApp uygulaması hakkında bilgilendirmenin yapılacağı bu hizmetin Nisan ayı sonuna kadar geçerli olacağını belirtelim. Oppo’nun ”Evde Kalın” çağrısını göz önünde bulundurarak kullanıcılara sunduğu bu desteğin kullanıcılar tarafından nasıl karşılanacağı ise önümüzdeki günlerde netlik kazanacak.

İlginizi Çekebilir

Firmanın tasarımı eleştirilen ilk akıllı saat modeli

İLGİLİ HABERLER