Performans dinamikleriye ailenin zirvesine oturacak olan Land Rover Defender V8, beraberinde kendine has geliştirmeleri de getiriyor.
Geride bıraktığımız yılın önemli gelişmelerinden birisi şüphesiz tamamen yeni nesile kavuşan Land Rover Defender idi. Uzun süren geliştirme sürecinin ardından ailenin tüm üyelerinden ayrılan karakteriyle geçmişteki bağlarına da sadık kalınarak karşımıza çıkarılan model için versiyon hamleleri de gecikmedi. Gövde tiplerindeki geniş opsiyonların yanında ticari amaçlara uygun bir paketi de tanıtılan aileye 2021 model yılıyla birlikte zirve nokta da eklendi. Beraberinde sekiz silindirin karakteristik sürüşünü de getiren Land Rover Defender V8, iki farklı gövde tipiyle tercih edilebilecek.
Defender’a V8 entegrasyonu üzerinden ciddi bir çalışma süreci yürüten marka kanadının bunu 90 ve 110 tipleriyle bir araya getirmesi de kullanıcı kitlesi açısından şüphesiz fazlasıyla önemli. Nitekim bu araçların performans dinamiklerinde ufak farklar da olacak. Kaputun altında konumlandırılan süperşarj destekli 5.0 litrelik motor 518 beygir güç ve 625 Nm tork üretiyor. Bu ciddi değerler sayesinde Defender’ın 0’dan 100’e hızlanmasını en iyi oranda 5,2 saniyede tamamlayabildiğini görüyoruz. Maksimum sürat ise tüm paketler için 240 km/s ile sınırlı olacak.