İş dünyasının profesyonellerine hitap eden LinkedIn, 10 yaşına girdi. 2003 yılında faaliyete başlayan platform geçen süreçte kategorisinin lider ismi olmayı başardı.
2003 Nisan ayında görücüye çıkan LinkedIn, iş dünyasının sosyal ağı şeklinde kendisini tanıttı. Başta profesyoneller olmak üzere çeşitli sektörlerden milyonlarca kişiyi ortak çatı altında toplayan servis, günümüzde 225 milyon gibi önemli bir kullanıcı kitlesine hitap ediyor. Yolculuğuna Silikon Vadisi’nde başlayan platform henüz ikinci yılında 1,7 milyon üye sayısını geride bıraktı. 2011 Mayıs’ında halka açılan ilk sosyal ağ unvanını kazanan LinkedIn, son çeyrekte 325 milyon dolar gelir elde ederek dikkatleri üzerine çekti.
Şu sıralar NASDAQ’da 175 dolar üzerinden işlem gören firma gerçekleştirilen hamlelerle daha dinamik bir yapıya büründü. Türk internet kullanıcılarının da yoğun ilgi gösterdiği site, mevcut ivmelenmeyi gelecek süreçte de devam ettirmeyi hedefliyor.