İş dünyasının en önemli platformlarından olan Microsoft çatısı altındaki LinkedIn daha önce ortaya çıktığı üzere oyunlar sunmaya başladı.
İş dünyasının önemli platformlarından olmayı sürdüren LinkedIn, kişilerin serviste daha fazla vakit geçirmesi için hazırlanan Queens, Crossclimb ve Pinpoint isimli Wordle tarzı puzzle oyunlarını sunmaya başladı. Firmanın, “Eğlenceli, günlük oyunlarla bağlantı kurun. Zihin egzersizi yapın ve puanlarınızı diğer kullanıcılarla karşılaştırın.” açıklamasını geçtiği oyunlara direkt olarak buradaki yeni açılan sayfadan ulaşılabiliyor. Zamanla başka oyunlar da sunacak firma, sunulan her oyunun günde yalnızca bir kez oynanabilir olacağını ve oyuncuların skorlarını arkadaşlarıyla paylaşabileceğini belirtiyor. Bundan önce ise premium şirket sayfaları gündeme gelmişti. Bu yakında çıkacak özellik ile beraber şirketler premium şirket sayfaları aboneliği üzerinden çeşitli özel imkanlar elde edebilecek. Aylık 99 dolar olacağı aktarılan bu abonelik kapsamında şirketlere, kendileri için içerik üretebilecek bir yapay zeka aracı sunulacak ve şirketin platformdaki takipçi sayısını artırmaya yönelik farklı bazı sistemler verilecek. Şimdilik sessiz sedasız test edilen bu altyapı, yüksek ihtimalle çok yakında herkese açılacak.
Bu arada LinkedIn uygulamalarına TikTok ilhamlı bir dikey formlu kısa video akışı eklenmesi için çalışmalar da yapılıyor. Bir süredir test aşamasında bulunan ve resmi olarak doğrulanan bu özellik, eğer denemeler kapsamında beklenen olumlu geri dönüşü alırsa Instagram, TikTok ve YouTube tarafındaki gibi dikey yapıdaki kısa videoların platform içerisinde de sık sık karşımıza çıkmasına neden olabilir. Sıkı kullanıcıların yüksek ihtimalle çok seveceği bu video akışındaki içeriklere, gösterildiği kadarıyla yorum ya da beğeni de bırakılabilecek.
https://log-com-tr.cdn.vidyome.com/embed/XD9NdeNMStu.htm