KEŞKELERLE DOLU BİR DENEYİM
Eradan bir Ranger ve kendisi bir Dunedain. Aragorn’la aynı kandan geliyor yani. İyi ok atıyor, iyi kılıç kullanıyor ancak kol gücü çok fazla değil. Asıl kas gücüne dayalı dövüşü Farin yapabiliyor. Çift elle kullanılan silahlar, kalkanlar konusunda uzman olan Farin takımın tankı olarak görev yapabiliyor. Bir elf olan Andriel ise büyü güçlerini kullanabiliyor; büyü gücüyle hem takım arkadaşlarını iyileştirebiliyor hem de düşmanlara saldırabiliyor. Bütün karakterler ve sınıfları klasik bir RYO dengesi oluşturacak şekilde tasarlanmış. Karakterlerinizde ister co-op olarak, ister tek kişi olarak bol bol savaşa giriyor, bir yandan yeni silahlar ve ekipmanlar buluyorsunuz; bir yandan karakterlerinize seviye atlatarak onların giderek güçlenmesini sağlıyorsunuz. Karakterlerimizin ana özellikleri dışında geliştirebileceğiniz yan özellikler de bulunuyor. Örneğin, Eradan gizlilik yöntemlerine başvurabiliyor. Sessizce, gölgelere saklanarak ilerliyor ve kimselere görünmeden düşmanları kesebiliyorsunuz.
MIRKWOOD VE RIVENDELL
Tüm bu “esnek” özelliklerinin yanında oyunun çok ciddi sorunları bulunuyor. Karakterler ve oyunun yarattığı atmosfer hayli sağlam ama bunun yanında özellikle yapay zeka oldukça problemli. Bol bol savaştığınız bir oyunda aptal düşmanlar görmek en son isteyeceğimiz şey ancak artık bu devirde gövdesine ok yiyip kaçmayı beceremeyen düşmanlar görmek istemiyoruz doğrusu. Ayrıca karakteriniz öldükten sonra çok alakasız yerlerde respawn oluyor. Çünkü oyunun kayıt sistemi de sorunlu; çok tuhaf yerlerde kayıt alıyor ve genelde çok geriden başlıyorsunuz oyuna. En kötüsünü de en sona sakladık: Maalesef oyunun online co-op özelliği de oldukça problemli. Oyun boyunca o kadar çok oyundan düştük ki bir ara oyundan nefret eder hale geldik. Açıklandığı zaman çok şey vadeden War in the North maalesef beklentilerimizin yarısını bile karşılayamıyor.
Sayfa: 1 2