İtalya’daki fuarın en ilgi gören motosikletlerinden birisi olan 2020 KTM 390 Adventure, sınıfa ilgi duyan yeni kullanıcılar için şimdiden bir arzu nesnesine dönüşmüş durumda.
Husqvarna ile birlikte motosiklet üretim macerasına devam eden KTM, özellikle son birkaç yılın Adventure sınıfındaki önemli isimlerinden. Duke 1290 Adventure ile BMW GS olmak üzere üst segmentteki ciddi rakiplere kafa tutar hale gelen markanın giriş seviyesinde de kullanıcıların tercihi haline geldiğini biliyoruz. Türkiye pazarında hatırı sayılır bir payı bulunan 390 serisi, 2020 model yılıyla birlikte hiç olmadığı kadar çekici bir versiyonla zenginleşiyor. EICMA 2019 kapsamında sergilenen önemli motosikletlerden birisi olan KTM 390 Adventure, ailenin en üst noktasında gördüğümüz kafa tasarımıyla birlikte daha da toparlanmış bir gövdeyi bir arada sunuyor. Süspansiyon, lastik, artırılan benzin depo hacmi ve arazi verimliliği iddiasını, bu yeni modelin temel anahtarları olarak değerlendirmeye alabiliriz.
Bu sınıfta üretim sağlayan pek çok üretinin tercih ettiği yüksek cc örneklerinin beraberinde kullanıcı kitle kaybını da getirdiğini biliyoruz. 390 Adventure da burada var olan açığın cevaplandırılması konusundaki başarı potansiyelini aslında fuarda gördüğü ilgiyle ortaya koyuyor. Arazi ve motosiklet ikilisini ilk kez deneyecek kullanıcılar için piyasaya sürülen modelde ayarlanabilir süspansiyon 19 inç önde 17 inç arkada olmak üzere jant seti ve yeni lastikler en önemli destekçilerden olacak. Sele boyu noktasında yaklaşık 85 santimetrelik bir değerle gelen motosikletin ağırlık değeriyse 172 kilogram olarak teknik tabloya yansıyor.
CF Moto CL-X 700