Kona’nın makyaj önceki versiyonunda da ilgimizi çeken sürücü destek asistanları makyajın da merkez noktaları arasında. Koltuğa oturduğumuz andan itibaren kendisini hissettiren elemanlar öncesinde aracın ebatsal verileri ve bunun kullanım alanına etkisinden konuşabiliriz. Kona’nın bu makyaj operasyonuyla aks mesafesi, genişlik ve yükseklik gibi bölümlerinde herhangi bir değişim gözlemlenmiyor. Bununla beraber tamponlarda yapılan ufak revizyonlarla birlikte 4.165 milimetre olan uzunluk değerinin 4.205 milimetreye çıktığını görüyoruz. Bu durum aracı dışarıdan biraz daha tatminkar görmemizin sebeplerin arasında olsa da, tahmin edebileceğiniz gibi kokpitteki yaşam alanında kayda değer bir şey getirmiyor. Bagaj hacmi kısmında ise ufak bir iyileştirme söz konusu. Makyaj öncesinde 361 litre olan kullanım alanı artık 374 litre. Bizim test konuğumuz olan hibrit versiyonun bataryasının yedek lastik yerinde konumlandırılması sonucu, 374 litrelik değerin her versiyonda aynı olması da dikkat çekiyor.
Kona’nın kapılarını açıp içerisine girdiğinizde artık daha zengin bir kokpitle karşılaşacağınız söyleyebiliriz. Özellikle zirve noktada konumlanan Elite paket ile birlikte araca standart olarak gelen 10,25 inçlik dijital sürücü ekranı bu deneyimin temel taşları arasında. Hyundai’nin yeni modellerinde konumlandırdığı 8 inçlik multimedya ekran da yine konsolun merkezinde konumlanıyor. Kona’nın konsol tasarımında kendinisi en çok hissettiren yeniliklerin başında elektronik park freni geliyor. Makyajın diğer elemanlarıyla bir araya geldiğinde kullanım alanı rahatlatmakla beraber modern bir deneyimin yakalanmasındaki önemli elemanlar arasında. Kalite algısını yükselten kaplamalarla birlikte Kona’nın özellikle ön bölümde çok daha tatmin edici bir otomobil olduğunu söyleyebiliriz.