Markasının elektrikleşme stratejinini ikinci üyesi olan Maserati Levante Hybrid, kendine has ufak tasarım dokunuşlarıyla kolayca ayırt edilebilecek.
Maserati’nin pazarın içerisinde bulunan trendlere karşı koyamayarak ürün gamına eklediği Levante, İtalyan üreticinin tarihinde yeni bir meydan okuma olarak yerini aldı. İlk kez bir SUV modelinin heyecanını yaşayan marka, 2017 yılından bu yana sunduğu aracını bu kez elektrik rüzgarına bırakarak modernleştiriyor. Şanghay Otomobil Fuarı kapsamında tanıtılan önemli isimlerden birisi olan Maserati Levante Hybrid, Ghibli sonrası “Hybrid” rozetini takan ikin isim oluyor. Markanın elektrikleşme planlarının beklediğimiz ayaklarından birisi olan bu versiyon standart olarak 4×4 olarak sunulacak.
Levante Hybrid kullanıcılara tek bir motor kombinasyonu üzerinden sunuluyor. Bu kombinasyonun merkezinde 2.0 litrelik dört silindirli benzinli motor var. Piyasadaki diğer hibrit modellerden tanıdığımız 48V mimarisini taşıyan başlangıç jeneratörlü hibrit entegrasyonunun yapıldığı bu motorun ortaya çıkarttığı değerler ise 330 PS güç ve 450 Nm tork seviyelerinde. İlk başta da belirttiğimiz gibi standart olarak dört tekerlekten çekiş teknolojisini barındıran versiyonun şanzıman ayağında ise 8 kademeli otomatik ünite konumlandırılacak. Tüm parçaların bir araya gelmesiyle de Levante Hybrid, 0’dan 100’e hızlanmasını 6 saniyede tamamlayabilen bir SUV olarak karşımıza çıkıyor. Aracın erişebileceği maksimum sürat değeriyse 240 km/s ile limitlendirilmiş durumda.
Ferrari Roma