“Ufak bir teslimatınız var”; Mercedes eve teslim hizmetiyle karşımızda

24 Nisan 2020 09:00

Otomobil üreticilerinin Koronavirüs sürecine olan yaklaşımları çözüm odaklı devam ediyor. Mercedes de bir süredir sunduğu çevrimiçi satış uygulamasına yeni boyut getirdi.

Koronavirüs süreciyle birlikte ciddi bir yara alan otomobil endüstrisi, dibe vuran satışları bir nebze olsun sürdürülebilir kılmak adına ortak paydada buluştu; İnternet satışı! Türkiye’de de farklı markalar tarafından uygulanan çevrimiçi mağaza uygulamaları sayesinde kullanıcılar ilgi duydukları otomobilleri, satış noktalarına gitmişcesine inceleyip bilgi aldıktan sonra sipariş edebiliyor. Çin’de Geely’nin drone ile anahtar teslimatı yaparak farklı bir noktaya taşıdığı sürece Mercedes de vites artırarak dahil oluyor. İlk kez 2016 yılında kurulan ve Aralık 2019’da yenilenen çevrimiçi mağazaya olan ilgidense markanın fazlasıyla memnun oldunu söylemek mümkün.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Mercedes çevrimiçi gelecekten umutlu

Kullanıcıların satın aldıkları araçları istediği adrese teslim edilmesi opsiyonunu getiren bu uygulamada, teslimat hizmeti tamamen ücretsiz olarak sunuluyor. Sürecin doğrudan müşterilere teslim edilmesi aşamasıysa adeta bir laboratuvar sahnesini akıllara getiriyor. Araçlar içeride ve dışarıda koruyucu kıyafet giyen görevli tarafından virüs ve bakterilerin öldürülmesini sağlamak için dezenfektan sprey kullanılarak sterilize edildikten sonra kullanıcıya teslim ediliyor. Mercedes, çevrimiçi araç satışları için parlak bir gelecek görüyor ve satışlarının yaklaşık dörtte birinin 2025 yılına kadar çevrimiçi kanallardan gelmesini bekliyor

Paylaş