reklamı kapat

POPÜLER

Facebook LOGO LOG Tasarım

Meta, Facebook logosunu yeniledi

Evet, aradaki farklı anlamak gerçekten çok ama çok zor ancak çatı şirket Meta bir adım attı ve Facebook logosunu yeniledi.

Yeni Facebook logosu, yukarıda da görebileceğiniz üzere çok ama çok ufak bir değişiklik gördü. Yeni logoda ufak “f” harfi üzerinde minik değişiklikler yapan ve daha koyu bir mavi kullanmaya başlayan firma, her gün 2 milyar kullanıcıya ulaşan platformun logosunda büyük değişiklik yaparak bilinirlik ya da görünürlüğü bozmak veya azaltmak istememiş gibi görünüyor. Yeni logo hakkında Meta, “Amacımız Facebook logosunun daha cesur, daha elektrikli ve daha uzun ömürlü olacak yenilenmiş bir tasarımını oluşturmaktı. Ayırt edici yeni iyileştirmelerin her biri, uygulamanın kimliğinin temel bir unsuru olarak tasarımın tamamına daha fazla uyum sağlıyor. Bunu, uygulamada görsel olarak daha erişilebilir olması için tasarlanan ve “f” harfinin öne çıkması için daha güçlü bir kontrast sağlayan Facebook’un temel mavi renginin kendinden emin bir ifadesini kullanarak yaptık.” açıklamasını yapıyor. Bu tek logo yanında direkt olarak ismin olduğu logoyu da güncelleyen Meta, özel yazı karakterleri Facebook Sans’ı kullanarak uygulama genelinde daha tutarlı bir tasarım oluşturmayı ve genel okunabilirliği artırmayı hedeflemiş. Artık platform genelinde eskiye nazaran daha koyu bir mavi renk tonu kullanan şirket, yeni tepki emojileri de tasarlamış ve tasarım üzerindeki çalışmaların devam edeceğini belirtiyor. Facebook artık birçok kullanıcının hayatında yer almıyor ancak kullanıcı sayısı halen inanılmaz sayıda yer alıyor.

Yeni Facebook logosu yanında bu da ilginizi çekebilir: Vivo X Flip katlanabilir telefon modeli

İLGİLİ HABERLER