Yaklaşık olarak 27 senelik bir geçmişe sahip olan Metal Gear serisi, oyun dünyasının belki de en çok saygı duyulan yapımı konumunda. Hikaye örgüsü bu kadar derin, çetrefilli ve bir o kadar da akışkan olan başka bir isim yok. Hideo Kojima’nın sektör içinde “dahi” olarak sıfatlandırılması yersiz değil.
Eğer gerçek bir fanatik değilseniz ve seriye ucundan göz atmakla yetinmişseniz, hikayeyi takip edeyim derken kafayı sıyırmanız işten bile değil. Zaman çizgisi atlamalarının ve karakter karmaşasının arasında yaratılan bu muazzam dünya, “Solid” takısı ile unutulmaz anlar yaşattı bugüne dek. Gizlilik, taktiksel hareket ve durağan yapı özellikleriyle “Stealth Action” türüne (Her ne kadar o kendisine Tactical Espionage Action demeyi daha çok sevse de) yeni bir anlam katan seri, bu kez Rising ile açısını 180 derece döndürüyor ve ışık hızında bir aksiyon vadediyor.
► GİRİŞ
► OYUNCU DEĞİŞİKLİĞİ
► BİN KILIÇ DARBESİ
► DETAYLAR
► PUANLAMA