reklamı kapat

POPÜLER

MG Türkiye

MG Türkiye: “2024 sonunda yetkili servis sayımızı 40’a çıkarmayı hedefliyoruz.”

MG Türkiye, bugün resmi X hesabı üzerinden “2024 sonunda yetkili servis sayımızı 40’a çıkarmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.

Şirketin açıklaması tam olarak şöyle oldu: “MG Türkiye olarak, 29 ilde toplam 37 bayimizde çalışan tüm teknisyenlerimizin TSE sertifikasyonunu tamamlayan ilk ve tek marka olmanın mutluluğunu yaşıyor, 2024 sene sonunda yetkili servis adedimizi 40’a çıkarmayı hedefliyoruz. Bu anlamda, elektrikli araç dünyasında öncü rolümüzü sürdürüyor ve ülkemizde yine bir ilki başarmanın gururunu yaşıyoruz. Eğitimin ne denli önemli olduğunu biliyor ve sürekli eğitim programları ile en iyi müşteri deneyimi için çalışıyoruz. Yetkili satış ve servislerimizdeki 700’e yakın çalışma arkadaşımız ile bugün Türkiye’de, TSE sertifikasına sahip teknisyenlerinden oluşan yaygın hizmet ağımız ile elektrikli MG’leriniz yetki belgeli uzmanlarımıza emanet!” Biliyorsunuz geçtiğimiz hafta sürpriz bir güncelleme yapıldı. Bu kapsamda tam elektrikli modellerden sonra, kablo ile şarj edilebilir hibrit (PHEV) modeller için de 7 bölge ve 20 yetkili servis şartı getirildi. Değişikliği ilk gündeme getiren isimlerden Erol Şahin bu konuda şunları aktarmıştı:

“2023 sonunda Elektrikli araç ithalatında getirilen 7 coğrafi bölgede en az 20 yetkili servis istasyonunun ithalatçının kendisi tarafından kurulmuş olduğunun Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından belgelendirilmesi zorunluluğu genişletiliyor. Kısaca Bakanlık diyor ki yatırım yapmayana izin yok… Aradan kaçanları engellemek için bu değişikliği uygulamaya alıyorlar…”

Atılan adıma otomobil gazetecisi Emre Özpeynirci’nin yorumu ise şöyle olmuştu: “MG’yi üzecek değişiklik! Elektrikli araçlardan sonra Gümrük Birliği ve Serbest Ticaret Anlaşması (STA) dışındaki ülkelerden ithal edilen şarj edilebilir hibrit (PHEV) araçlar için de 20 servis şartı getirildi. Hatırlatmak gerekirse kısa süre önce PHEV araçlara ÖTV indirimi gelmiş, bundan yararlanacak ilk model de MG’nin yeni HS modelinin PHEV versiyonu olmuştu. Modelle ilgili ön satış süreci başlarken yayınlanan bu karar kafaları karıştırdı. Bu arada BYD yatırım teşviki alması halinde bu düzenlemeden muaf olacak ama henüz teşvik belgesini alamadı.”

MG Türkiye adımı yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X