Türkiye’de 2021 yılında maceraya başlayan İngiliz kökenli MG, geride bıraktığımız 2022’de satış olarak önemli bir sıçrama yakaladı.
Çin’in önemli gruplarından SAIC’in bünyesine dahil olmasıyla birlikte kademeli olarak yükseliş sürecine giren MG, Avrupa pazarının ardından 2021 yılında Doğan Trend Otomotiv’e bağlı olarak Türkiye pazarına giriş yapmıştı. İlk yılında umut vadeden bir performans sergileyen İngiltere kökenli üretici, 2022 yılında da elde ettiği başarılarıyla dikkat çekmeye devam etti. Süreç içerisinde ürün gamını genişleten marka, 2022’de 2021’e göre satışlarını 3,5 katına çıkarmayı başardı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
MG için elektrik odağındaki adımlar hızlanacak
Süreçle ilgili açıklamalarda bulunanDoğan Trend Otomotiv Genel Müdür Yardımcısı Tibet Soysal; “2022 yılını ‘İngiliz Otomobil Markaları Arasında Liderlik’ hedefimize ulaşarak tamamladık. Model yelpazemizi genişleterek büyümeye odaklandığımız 2022’de 2021’e göre satışlarımızı 3.5 katına çıkardık. Kasım 2022’de lider olduğumuz ‘Şarj-Edilebilir-Hibrit’ pazarında tüm yılı ikinci olarak tamamlayarak kısa zamanda yeni bir teknolojinin öncüsü olduk. 2023 yılında hedeflerimizi daha da büyütüyoruz. Yılın ilk yarısından itibaren satışa sunacağımız yeni %100 elektrikli MG modellerimizin katkısıyla ürün yelpazemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. 2023’te sahipleri ile buluşturacağımız MG otomobillerin yarısının elektrikli olmasını planlıyoruz.” şeklinde konuştu.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Tüm ihtiyaçlara karşılık verme odağında elektrikli, benzinli ve şarj edilebilir hibrit gibi farklı dinamiklerde modeller sunan MG, ZS EV hem de E-HS modellerinin benzinli alternatifini müşterilerine sundu. 2022 yılının MG markası için öne çıkan başlıklarından biri de Servis ve Deneyim Noktaları sayısındaki artış oldu. Hızla artan talebe cevap verebilmek için 2023 yılında da bu büyümeyi devam ettirecek olan marka, 16 ilde 23 Deneyim Noktası’na ulaşmayı hedefliyor.
İlgili video
Marvel R tanıtımı