DEVRİM NİTELİĞİNDE
Oyunun diğer yapımlardan aldıklarına odaklanıp, kendi başına yarattığı muazzam sistemi görmezden gelirsek hakkını yemiş oluruz. Duyurulduğu günden bu yana gözümüze sokulan Nemesis sistemi, Shadow of Mordor’un oyun dünyasının geleceğini derinden etkileyecek en önemli kozu durumunda. Diğer oyunlar, düşmanları sadece birer engel olarak kullanır. Sizi yavaşlatmak için rastgele ortaya çıkan ve sizin varlığınız dışında hiçbir anlamı olmayan karakterlerdir bunlar. Shadow of Mordor ise, her bir düşmanı en az sizin kadar önemli görüyor ve onlara kendi hayatlarını veriyor. Bunlar standart askerden Captain seviyesine oradan da Warchief mertebesine uzanan rütbe savaşında devamlı gelişen düşmanlar.
Diyelim bir kaptanı öldürdünüz ancak zayıf düşmüşken standart bir asker tarafından öldürüldünüz. Bu asker, seviye atlayarak yerini kaybetmiş olan kaptanın yerine geçebiliyor. Sizi öldürdüğünde güçlenen, zarar verdiğinizde bunu hatırlayan ve rütbe savaşında sizden bağımsız birbirleriyle mücadele eden düşmanlardan bahsediyoruz. Böylelikle bu durum her saldırıyı, her ölümü ve her kararı anlamlı kılmış oluyor. Monolith, ana karakterden ziyade düşmanlar üzerinde çalışılmış ilk oyunu yapmayı başarmış ve ortaya cidden harika bir sonuç çıkmış.
► GİRİŞ
► BİRAZ ONDAN BİRAZ BUNDAN
► DEVRİM NİTELİĞİNDE
► ÖNÜNÜ ALAMAYINCA
► PARASI YETENLERE
► DETAYLAR
► PUANLAMA