Mitsubishi L200, Türkiye’de elde ettiği başarı ile dikkat çekiyor

30 Temmuz 2019 22:30

Temsa Motorlu Araçlar tarafından Türkiye’de satışa sunulan 2018 yılının en çok satılan pick-up’ı Mitsubishi L200, önemli bir başarıya imza attı.

Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından açıklanan rakamlara göre 2018 yılının pick-up pazarı lideri L200, 2019 yılının ilk yarısını da lider kapattı ve ilk 6 ay sonundaki pazar payı yüzde 28 oldu. Mitsubishi Motors’un yetmiş yıllık pick-up ve 4×4 teknolojisi ile tasarlanan ve yüksek donanım seviyesine sahip olan Mitsubishi L200, 2018 yılını yüzde 23 pazar payı ile kapatmıştı. Ekonomik yakıt tüketimi ve kolay manevra kabiliyetiyle kullanıcılarının hayatını kolaylaştıran Mitsubishi L200, sağlamlığının ve dayanıklılığının yanı sıra sınıfında öncü konfor ve güvenlik özelliklerine sahip. RISE gövde yapısı, darbe emici şasisi ve yeni süspansiyon sistemi sayesinde her türlü yol koşulunda rahatlıkla yol alıyor. Mitsubishi L200’lerin 6 farklı donanım versiyonu bulunuyor. Temsa Motorlu Araçlar, pick-up kategorisindeki güçlü oyuncusu L200 ile rekabetçi pozisyonunu artırarak sürdürüyor.

Mitsubishi L200 mirasına sahip Pajero tanıtılmıştı

2020 model yılıyla tasarım konusunda gelen değişimler aslında kolaylıkla fark edilebilir cinsten. L200‘den de rahatlıkla anımsayabileceğimiz Dynamic Shield felsefesinin Pajero ebatlarına da başarılı şekilde entegre edildiği görülebiliyor. Arka bölümdeki stoplarında da LED dokunuşuyla değişimlerin hissedildiği modelde yeni jant tasarımları, spoiler ve tamponlar da bu güncellemenin satır başları arasında. Kokpit bölümünde biraz önce de bahsettiğimiz gibi daha premium bir kaliteyle kullanıcıları karşılama iddiası söz konusu. 8 inçlik dijital sürücü ekranıyla birlikte güncellenen 8 inçlik multimedya ekranda yazılımsal olarak da iyileşme gözlemleniyor. Bu yazılım desteği sayesinde kullanıcılar araçlarına akıllı telefonları üzerinden erişim sağlayabilecek.

Yeni Pajero’nun elektronik destek listesinde ise; elektronik bagaj kapağı, şerit takip asistanı, geri bölge trafik asistanı, hız sabitleyici, elektronik aynalar ve daha bir çok seçeneği göreceğiz. Motor bölümünde 2,4 litrelik dört silindir turbo dizelle yola devam eden Pajero, yaklaşık 180 beygir güce ve 430 Nm torka sahip. Değerleri 8 ileri otomatik şanzıman ve dört tekerlekten çekişli altyapıyla yere aktaran modele yeni bir arazi moduyla donatılmış durumda. Kısa süre içerisinde üretim bandına çıkacak olan Pajero Sport’un kademeli olarak satışlarına yıl sonuna doğru başlanılması bekleniyor.

İlginizi çekebilir

2020 Mitsubishi PAJERO SPORT

Paylaş