Samsung’un The Sero modelinde hedeflediği kitle akıllı telefonlarında yoğun bir şekilde YouTube, YouTube ve Instagram gibi sosyal ağları kullanan kullanıcılar. Sero, mobil içerikler ve uygulamalar için dikey, filmler ve televizyon yayınları için yatay dönerek doğru görüntüleme açısı sağlıyor. Samsung marka telefonla test ettiğimiz bu özellik televizyonu gören herkesi fazlasıyla etkiledi. Örneğin telefon yatay olarak tuttuğumuzda televizyon yatay, dikey olarak tuttuğumuzda ise televizyon dikey olarak dönüyor.
Gerçekten de etkileyici olan bu özellik sosyal medya kullanımını farklı bir noktaya taşıyor. Lafı toparlayacak olursak Samsung The Sero, sunduğu görüntü kalitesinin yanında sıra dışı tasarımıyla gelecekten fırlamış gibi görünüyor. Hem yatay hem de dikey olarak kullanılabilmesiyle televizyon deneyimini değiştirmeyi hedefleyen model sosyal uygulamalarla haşır neşir kullanıcılarla birlikte teknoloji tutkunlarını da hedef alıyor. Eğer sosyal uygulama kullanımınız çok değilse ve 11 bin TL’lik fiyat sizin için yüksekse Samsung’dan daha büyük bir ekran seçeneğine sahip bir QLED televizyonu da daha uygun fiyatla satın alabilirsiniz.