Porsche GT Team, IMSA WeatherTech SportsCar Championship’de yeni bir rekor kırdı. Marka daha önce yapılmamış bir başarıyı hanesine yazdırdı.
Porsche GT Team, Kanada’nın Ontario kentinde bulunan Canadian Tire Motorsport Park’ta kusursuz pit stoplar ve iyi bir strateji uygulayarak bir kez daha eve zaferle döndü. Start verilmesinin hemen ardından, pilotlar 911 RSR’ın potansiyelini tamamıyla gözler önüne serdiler ve daha ilk turdan birincilik derecesini yakaladılar. Kalan süre yaklaşık bir saat civarındayken Earl Bamber liderliği ele geçirdi ve bayrağa kadar da bırakmadı. Earl Bamber ve Laurens Vanthoor, kardeş araçtaki meslektaşları Patrick Pilet ve Nick Tandy’i geride bırakarak lider oldu. 2019 IMSA sezonundaki altı yarışta aldığı beşinci zaferi sayesinde, Alman üretici, makalar klasmanındaki liderliğini daha da perçinlemiş oldu. GTD klasmanında ise Porsche pilotu Patrick Long (ABD) ve Patrick Lindsey (ABD) dördüncülüğe oturdu. Park Place Motorsports aracılığıyla 911 GT3 R paylaşan ikili podyum basamağını sadece 0.373 saniye ile kaçırdı. Aynı 500+ beygir gücüne sahip GT3 modelini kullanan özel yapım araç ekibi Pfaff Motorsports eve beşincilik derecesi ile döndü. Zafer sayesinde GTLM klasmanındaki diğer hiçbir üreticinin daha önce başaramadığı bir zafer elde ederek üst üste beşinci zaferini aldı.
Porsche Taycan ilk resmi demo turlarını Şanghay’da bulunan markanın deneyim merkezinin pistinde gerçekleştirdi. Kamuflajlı Taycan prototipi, Çin’in ardından, İngiltere ve Amerika’yı ziyaret ederek üç haftalık bir süreç içinde üç farklı kıtada üç defa görücüye çıkacak. Şanghay’da Carrera Cup Asya pilotlarından Li Chao Taycan’ın direksiyonuna geçti. Li Chao, “Porsche için alışılmış olan olağanüstü performansın, Taycan’ın geliştirilmesinde de açık bir hedef olduğuna şüphe yok. Bunu daha en başında hissedebiliyorsunuz.” dedi. Özellikle direksiyon hakimiyetinden etkilenen Li Chao, “Sportiflikten taviz vermediği halde şaşırtıcı bir konfora sahip olan yeni Taycan’ın şasisi bir spor otomobilin yol tutuşu ile bir sedanın uzun mesafe konforunu başarıyla birleştiriyor. Alçak ağırlık merkezinin yanında, arka akstan yönlendirme de hayati bir rol oynuyor. Taycan virajlara daha kontrollü giriyor ve yol tutuşu oldukça yüksek”diyor.
Kemerlerinizi bağlayın! Karşınızda gelmiş geçmiş en hızlı 5 Porsche