reklamı kapat

POPÜLER

“Müzikseverlerin tercihiyiz”

 - Güncelleme: 21 Mart 2015 00:45

Ayrıca Sennheiser, ürünlerinin kalbini oluşturan teknolojileri dışarıdan satın almıyor ve kendisi geliştiriyor. Kalite konusunda da tüm fabrikalarında sektörün en yüksek standartlarını takip ettiğimizi belirtmek isterim.”

TÜRKİYE PAZARINA YÖNELİK ÇALIŞMALAR
Sennheiser’ın Türkiye pazarına yönelik çalışmaları hakkında yönelttiğimiz sorumuzu yanıtlayan Ataer Argüder, MeTan olarak Sennheiser’ı 1992 yılından beri Türkiye’de temsil ettiklerini söyleyerek sözlerini şöyle sürdürdü: “İlk 15 yılımızda ağırlıklı olarak profesyonel ürün gamında ilerledik ve marka için sağlam bir temel oluşturduk. 2007 yılından itibaren ise son kullanıcılara yönelik operasyonlarımıza başladık. MeTan olarak, bu yıl itibariyle üzerimize aldığımız Sennheiser Communications tüketici elektroniği ürün gamı ile de Sennheiser’ın son kullanıcılara ait ürün gamının tamamını Türk müziksever ve oyunseverlere sunmaktayız. Bu yıl itibariyle ürün kutularının üzerindeki açıklamalarda Türkçe’nin de yer almasını başardık ve www.sennheiser.com.tr adresli Türkçe sitemizi açtık. Kulaklık modellerimize özel olarak yürüttüğümüz www.kulakligim.com projemiz de her yıl yenilenerek internetteki trendleri takip edecek ve gelişecek. Bundan sonraki hedefimiz, markamızı Türkiye’nin dört bir yanında ulaşılabilir kılmak ve  ülkemizin tercihlerine ve alım gücüne yönelik ürünlerin dağıtımını sağlamak olacak.” Bu sözleri takiben yeni ürün modellerinden de bahseden Ataer Argüder, Sennheiser’ın tüketici elektroniğindeki gözde pazarlarından biri olarak, yeni çıkan ürünlerin tamamını en kısa sürede ülkemizde satışa sunabildiklerini söyleyerek konuşmasını şu sözlerle sürdürdü: “Türkiye’de kulaklık pazarının 29.90 TL’de neredeyse bittiğini düşünürseniz, ürünlerimizin çoğunun (%20’lik ÖTV uygulaması ile birlikte) pazar ortalamasının üzerinde konumlanması gerektiğini görebilirsiniz. Biz de bu doğrultuda hareket ederek, en çok satan 25 civarı üründe stoklu çalışmaktayız. Tabii ki Sennheiser’ın ürettiği tüm modelleri, bir adet istense bile müşterilerimize özel olarak ithal etmekteyiz.” Yurt içi ve yurt dışında en popüler modelleri hakkında da bilgi veren Ataer Argüder, dünya genelinde ve markadan bağımsız olarak en popüler modellerini kulak içi modellerinin oluşturduğunu söyleyerek, bu modeller arasında CX 300-II, CX 200 ve MX 80 gibi modellerin satış listelerinde en üst sıralarda olduğunu söyledi.

“YENİ BİR DÖNEM BAŞLIYOR”
Sohbetimizin ikinci kısmında 2009 yılını değerlendiren ve 2010 yılındaki hedeflerinden bahseden Ataer Argüder, 2009 yılının perakende alanındaki enbaşarılı yılları olduğunu ve uluslararası teknoloji marketlerinin büyümelerine paralel olarak Sennheiser’ın da pazarda büyüdüğünü belirterek, 2010 yılı kapsamındaki hedeflerinden de şöyle bahsetti: “2010 yılı ile birlikte Sennheiser’ın Türk kullanıcısına ulaşmasında yeni bir dönem başlıyor. Özellikle bire bir iletişime odaklanacağımız bu ikinci dönemimizde müzikseverler ile daha yakın olacağız. Ayrıca bu yıl kablosuz kulaklıklarımızın yılı olacak. Hem kayıpsız ses iletimi sunan digital RF modellerimizi, hem de cep telefonunuzdan veya Bluetooth (A2DP) teknolojisi kullanan herhangi bir cihazınızdan yüksek kalitede müzik dinleyebileceğiniz kablosuz kulaklık ve headset’lerimizi pazara sunduk. Yaz sonuna doğru iPhone’la uyumlu birçok modelimiz daha piyasada olacak ve iPhone, Blackberry ve HT C markalı akıllı telefonu olan müzikseverlerin mutlaka edinmesi gereken kumandalı kulaklıklarımız raflardaki yerini alacak. Ayrıca dünya genelinde temmuz ayı itibariyle tanıtımına başlanacak olan Adidas Sennheiser ortak ürünü, su ve ter geçirmez spor kulaklıklarımız da bu yılın önemli modelleri arasında.” Sözlerini Sennheiser’ın dünya genelinde ve Türkiye’deki satış rakamlarını vererek noktalayan Ataer Argüder, şunları söyledi: “Sennheiser, kulaklık pazarının en büyük bölgeleri olan 11 Avrupa ülkesinde ve Çin’de pazar lideri. Türkiye’de ise 50’nin üzerinde markanın yarıştığı kulaklık pazarında üç yıl gibi kısa bir sürede üçüncülüğe kadar yükseldik.”