Netflix’in 50 milyon dolara aldığı Cloverfield Paradox, Bright’ın gölgesinde kaldı

18 Şubat 2018 14:00

J.J. Abrams’ın merakla beklenen filmi Cloverfield Paradox, Super Bowl gecesi büyük bir sürpriz yaparak yayınladığı ilk fragmanın ardından Netflix’te izlenmeye sunulmuştu. Netflix’in kesenin ağzını açtığı filmin izlenme sayısı ise düşündürüyor.

Cloverfield evrenindeki soru işaretlerine ışık tutan Cloverfield Paradox, J.J. Abrams’ın büyük gizlilikle yürüttüğü projeleri arasında yer alıyordu. Super Bowl’a kadar filmin çıkış tarihini geçtik fragmanını dahi görememiştik. Hatta Super Bowl’daki en büyük sürpriz olmayı başaran film, bunu bir adım ileri taşıyarak aynı akşam yayına sunuldu. Zira Netflix 50 milyon doların üstünde bir yatırımla filmin haklarını satın alarak platforma getirmeyi başardı. Şimdi ise izlenme sayıları açıklanan film bir diğer büyük proje olan Bright’ın gerisinde kalmış gibi görünüyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Netflix’in dev yatırımları

Nielsen verilerine göre Cloverfield Paradox, Super Bowl gecesi 784 binin üzerinde kullanıcı tarafından izlenmiş. İlk üç gün 2,8 milyon izlenen dizinin ilk 7 günlük izlenmesi ise 5 milyon. Bu verilere mobil izlenmelerin dahil edilmediğini ekleyelim. Elde edilen veriler tamamen televizyon üzerinden gerçekleştirilen izlenmeleri kapsıyor. Bu durumda filmi Netflix’in bir diğer yüksek bütçeli projesiyle de kıyaslamak kaçınılmaz oluyor. Eleştirmenler tarafından ağır eleştirilere maruz kalan Bright, 11 milyonluk izlenmesiyle J.J. Abrams’ın merakla beklenen filmini geride bırakmış gibi görünüyor.

Video

Paylaş