Sosyal medyanın eski popülerliğinden çok uzak platformu Facebook, kısa süre önce yeni logosunu tanıttı. Bu logo önemli gelecek dönüşümü için ilk adım olarak sayılıyor.
Cambridge Analytica skandalı ve sonrasında ortaya çıkan birçok skandal ile 2019’u çok kötü geçiren Facebook, “Instagram ve WhatsApp” gibi uygulamaların ana şirketi olarak yeni logosunu tanıttı. Oldukça sade ve standart olan logo, Facebook uygulaması değil yukarıda da dediğimiz gibi ana şirketin yeni logosu olarak lanse ediliyor. Marka yüzüne geleceğe yönelik sade bir dokunuş atan şirket, bu logoyu yakın dönemde Instagram ve WhatsApp içerisinde de kullanacak. Yukarıda görebileceğiniz gibi “Facebook’tan WhatsApp” ya da “Facebook’tan Instagram” şeklinde karşımıza çıkacak logo, firmanın planlarını yaptığı gelecek hamlesi için de ilk adım olarak görülüyor. Biliyorsunuz firma Facebook, Instagram, WhatsApp ve Messenger‘ı birbirine entegre etmenin planlarını yapıyor. Böylelikle büyük bir mega platform oluşturmayı planladığı söylenen sosyal medya devi, kişiler arasındaki iletişimi uygulamalardan bağımsız hale getirmek istiyor. Bu altyapıyı mümkün hale getirmek için uzu süredir çalıştığı düşünülen şirket, yeni dönem için oldukça ciddi görünüyor.
Biliyorsunuz platform gençleri ciddi şekilde kaybetmiş durumda. Instagram’ın ciddi inanılmaz yüksek oranda öne çıktığı günümüzde Facebook’un önemi gittikçe azalmış durumda. Ancak buna rağmen burada milyar dolarlar kazanılmaya devam ediliyor. Bu yüzden de çalışmalar ve yenilikler devam ediyor.
Yük taşımak için hazırlanan dev drone