OPPO Reno 2 ve A Serisi 2020 modelleri ile Türkiye’de bir başarıya imza attı. Sıla reklamlarıyla tanıtılan modellere ilgi büyük.
2019’da girdiği Türkiye pazarında Sıla ile çekilen reklamlarla adını iyiden iyiye duyuran OPPO, Avrupa bölgesinde en yüksek satış rakamına Türkiye’de ulaştığını açıkladı. 40’dan fazla üllkede ve bölgede satışları bulunan markanın Reno 2 ve A Serisi 2020 modellerinin tanıtımı için Türkiye’de yerel bir reklam kampanyası yapan firma, bu tercihinin meyvelerini toplamış gibi görünüyor. Kampanyanın ardından Avrupa bölgeleri içinde ilk yılı olan Türkiye’de satış rekoru kırdığı belirtilen firmanın başarısının önümüzdeki dönemlerde de devam etmesi bekleniyor.
OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou yerel reklam kampanyasıyla ilgili şunları dile getirdi: “Yeni ‘A Serisi 2020’ modellerimizi duyurmak için OPPO’nun Avrupa bölgesinde ilk defa yerel bir kampanya yaptık. Avrupa pazarında, Türkiye’ye ayrı bir önem veriyoruz. Bunu, OPPO’nun merkez yönetimine de ifade ettik. Türkiye’de yerelleşmemiz gerektiğini söyledik. Böylece ortaya başarılı iki kampanya çıktı. Sıla ile yaptığımız başarılı reklam kampanyaları sayesinde OPPO’nun ismi artık daha çok biliniyor. Bugün ‘OPPO nasıl bir markadır’ dediğimizde; ‘Kamerası güzel olan telefon’ cevaplarını alıyoruz. Son olarak yeni ‘Reno 2 serisi’ kullanıcılarla buluşurken, biz yine yerel reklamlarla devam etmek istedik. Bu kez Sıla’nın yanı sıra Didem Soydan, Hakan Kurtaş ve Uraz Kaygılaroğlu gibi ünlü isimlerle iş birliği yaptık. Bu iş birliklerinin etkisi ile ‘A Serisi 2020’ ve ‘Reno2’ modellerinde OPPO Türkiye olarak Avrupa bölgesinde satış rekoruna imza attık.”
Zhou, 2020 vizyonlarına yönelik yaptığı açıklamalarda yeni ürünlerini teknoloji severlerle buluşturmaya devam edeceklerini belirtirken, Türkiye’ye yapılacak yatırımların da devam edeceğini kaydediyor. Firmanın 2020 yılına ait Türkiye planlarıyla ilgili detaylı bilgiye buradaki haberimizden ulaşabilirsiniz.
OPPO A serisinin Türkiye’de çekilen reklam filmi