OPPO’dan Türkiye’deki kullanıcılarını sevindirecek hamle

07 Ekim 2019 14:49

Çin merkezli dev akıllı telefon üreticisi OPPO, Türkiye operasyonu için çok önemli bir adım daha hattı. Firma Türkiye’de de bir çağrı merkezi açtı.

Özellikle Reno serisiyle dikkat çeken OPPO, müşterilerine daha hızlı ve kapsamlı bir çözümler sunabilmek için şimdiye kadar global ofisinden destek alarak verdiği çağrı merkezi hizmetini Türkiye’ye taşıdı. Bu güzel hamle sonrasında kullanıcılar OPPO Türkiye Çağrı Merkezi’ne “0850 433 67 76” numaralı hattan ulaşabilecek. Pazartesiden cumartesiye 09.00 – 18.00 saatleri arasında hizmete vereceği açıklanan Türkiye çağrı Merkezi, belirtildiği kadarıyla şehir içi konuşma tarifesinden ücretlendirilecek. Peki bu merkezden tam olarak hangi konularda bilgi alınabilecek? Yapılan açıklamaya göre çağrı merkezi hizmeti kapsamında kullanıcılara; garanti kontrolü, kullanım özellikleri, menü desteği, basit sorunların servise gitmeden telefon hattı üzerinden çözülmesi, teknik destek, teknik servis yönlendirmesi ve teknik servislerde çıkabilecek sorunlar sonrasında servislerle görüşerek çözümlerin organize edilmesi gibi hizmetler sunulacak.

OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou konu hakkında resmi bir açıklama yaptı

Weijian Zhou, yaptığı açıklamada ilk olarak “Hizmet anlayışımızla müşterilerimizin kalbini fethetmek için çalışıyoruz” dedi. Daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için Türkiye Çağrı Merkezi’ni hayata geçirdiklerini ifade eden Zhou, ayrıca şunları da söylüyor: “Firma olarak bu yılın başında adım attığımız Türkiye pazarında gördüğümüz ilgiden çok memnunuz. Yatırımlarımıza devam ederek, en sevilen markalar arasına adımızı yazdırmayı hedefliyoruz. Kullanıcı deneyiminde fark yaratan bir çağrı merkezi hizmeti büyük önem taşıyor. Şirket olarak, samimi bir yaklaşım felsefesi ile müşterilerimizin sorunlarıyla çok yakından ilgileneceğiz.”

OPPO, çağrı merkezi hizmeti için 80 ülkede, 350 çağrı merkeziyle, 265 farklı dil ve lehçede hizmet sunan dünyanın lider dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmeti servis sağlayıcısı Teleperformance Grup ile iş birliği yapıyor. Teleperformance Türkiye, İstanbul, Uşak, Trabzon, Antalya ve Balıkesir’deki 6 çağrı merkezinde, toplam 3.500 kişilik etkileşim uzmanı ekibiyle farklı sektörlerde faaliyet gösteren Türkiye’nin önde gelen şirketlerine, çağrı merkezi ve bütünleşik çözümlerin yanı sıra özelleştirilmiş hizmetler de sunuyor.

İlginizi Çekebilir

Garmin’in yeni akıllı saatleri

Paylaş