OPPO Reno12 ve Reno12 Pro resmi olarak tanıtıldı. OPPO’nun Türkiye macerası yeniden başladığı için telefonlar ileride bize de gelebilir.
OPPO Reno12 serisi bugün resmi olarak Çin’de görücüye çıkarıldı. Tahmin edildiği gibi seride şu an sadece MediaTek Dimensity 8250 ve Dimensity 9200+ işlemcili Reno12 ile Reno12 Pro bulunuyor. Oldukça ince gövdelere sahip olan telefonlar, OPPO için bir ilke imza atarak dört kenardan kavisli yapıdalar ve 50 megapiksellik selfie kamerasını bir ekran deliğine konumlandırıyorlar. Kamera tarafına geçtiğimiz zaman Reno 12 Pro’nun arkasında 50 megapiksel geniş açı (IMX890 sensör) + 50 megapiksel 2x telefoto + 8 megapiksel ultra geniş açı kameraları bir araya geliyor. Reno 12’nin arkasında ise 50 megapiksel geniş açı (LYT600 sensör) + 50 megapiksel 2x telefoto + 8 megapiksel ultra geniş açı kameralar kullanılıyor. Üç farklı renkte tasarlanan telefonlarda, ortak olarak 80W hızlı şarj destekli 5.000 mAh batarya bulunuyor, cihazlar 12 için 375 dolar, 12 Pro içinse 470 dolardan başlıyor. 2023 yılında dünyanın dördüncü büyük akıllı telefon markası olan OPPO, geçtiğimiz haftalarda yeni modeli ile Türkiye’deki faaliyetlerini hızlandıracağını söylemişti.
Bu konuda firmadan geçtiğimiz gelen açıklamada şunlara yer verilmişti: “Geçtiğimiz aylarda Türkiye’deki üretim, satış ve servis hizmetleri için Mıstaçoğlu Holding’e bağlı AGM A.Ş. ile stratejik iş ortaklığı anlaşması imzalayan OPPO, ülkemizdeki faaliyetlerini yeniden hızlandırıyor. İş birliği ile OPPO, yeni “Türkiye için, Türkiye’de” stratejisi ile Türkiye pazarında büyümeye kararlılığını bir kez daha ortaya koyuyor. Yeni strateji ile şirket uzmanlığını, kaynaklarını ve yeteneklerini ülkemize olumlu bir katkıda bulunmak amacıyla kullanmayı amaçlıyor. Pazar araştırma kuruluşlarına göre 2023 yılında 100 milyonun üzerinde sevkiyatla dünyanın dördüncü büyük akıllı telefon markası olan şirket, Türkiye’deki faaliyetlerine 2019 yılında başladı.
Şirket o tarihten bu yana ürün, teknolojileri ve servis desteği ile Türkiye’deki tüketicilere hizmetlerini kesintisiz sürdürüyor. Üstün kalitesi ve rekabetçi modelleriyle kısa sürede Türkiye’nin lider markası haline gelen marka, Acun Ilıcalı ve Sıla iş birlikleri ve UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığı ile yerel kullanıcılarla güçlü bir etkileşim kurdu. Geçtiğimiz yıl UEFA Şampiyonlar Ligi Finali öncesinde efsanevi futbolcu Kaka OPPO marka elçisi olarak İstanbul’da heyecan verici anları akıllı telefonlarıyla kaydetmek için sabırsızlanan taraftarlarla bir araya geldi.”
OPPO Orta Doğu ve Afrika Başkanı Chi Zhou konuda, “OPPO olarak önümüzdeki üç yıl içinde Türkiye akıllı telefon pazarında ilk 3 markadan biri ve Türkiye’de tüketicilerin en güvendiği marka olmak için planlama ve çalışmalarımızı yeniden hızlandırıyoruz. Yeni ‘Türkiye İçin, Türkiye’de’ stratejimiz doğrultusunda uzmanlığımız, kaynaklarımız ve yeteneklerimiz ile Türkiye pazarında hızlı büyümemizi sürdüreceğiz” diye konuşmuştu.
Ek olarak şunlar aktarılmıştı: “OPPO-AGM stratejik iş birliği kapsamında yetkili fabrika, 2024 yılının ikinci çeyreğinden itibaren OPPO’nun teknik desteği ve endüstri standartlarının üzerindeki titiz kalite mühendisliği ile üretime başlayacak. OPPO’nun AGM’nin üretim tesisinde üretilen yeni modeli, Mayıs ayında Türkiye’de pazara sunulacak.”