OPPO, tüm akıllı telefonlarına yapay zeka özellikleri getirecek. Yani firma yapay zekayı sadece amiral gemilerine özel bırakmayacak.
Yapay zeka özelliklerini sadece üst seviye telefonlara özel bırakmayacak olması sevindiren firma, yapay zeka temelli telefonları herkes için erişilebilir kılmak istediğini belirtiyor. “OPPO, sektörde ilk kez üretken yapay zekayı tüm ürün gruplarına getiriyor. Bu yılın sonuna kadar, üretken yapay zeka özelliklerini yaklaşık 50 milyon kullanıcıya ulaştırmayı umuyoruz” açıklamasını yapan şirket, yapay zeka konusunda Google ile ortaklık kurduklarını söylüyor. Daha iyi yapay zeka altyapıları için işlemci üreticisi MediaTek’le de bir araya gelen Çinli dev, yapay zeka alanında geride kalmak istemiyor. Şirket sevindirici bir şekilde yeniden Türkiye’de operasyona başladı. Türkiye’ye getirilen son model ise OPPO Reno11 F 5G akıllı telefon modeli olmuştu. Tüm detaylarına burada yer verdiğimiz “ana” OPPO Reno11 serisindeki bir model gelecek diye düşünüyorduk ancak geçtiğimiz ay Türkiye’ye Mediatek Dimensity 7050 işlemcili ve 6,7-inç 120 Hz AMOLED ekranlı OPPO Reno11 F 5G modelinin getirileceği duyurulmuştu. Daha sonra satışa çıkan 67W şarj desteğine ve aynı zamanda 64 megapiksellik bir ana kameraya sahip olan akıllı telefon, iki farklı renkte elde edilebiliyor ve şık bir tasarım taşıyor. 2023 yılında dünyanın dördüncü büyük akıllı telefon markası olan OPPO, geçtiğimiz aylarda yeni modeli ile Türkiye’deki faaliyetlerini hızlandıracağını söylemişti.
Bu konuda firmadan geçtiğimiz gelen açıklamada şunlara yer verilmişti: “Geçtiğimiz aylarda Türkiye’deki üretim, satış ve servis hizmetleri için Mıstaçoğlu Holding’e bağlı AGM A.Ş. ile stratejik iş ortaklığı anlaşması imzalayan OPPO, ülkemizdeki faaliyetlerini yeniden hızlandırıyor. İş birliği ile OPPO, yeni “Türkiye için, Türkiye’de” stratejisi ile Türkiye pazarında büyümeye kararlılığını bir kez daha ortaya koyuyor. Yeni strateji ile şirket uzmanlığını, kaynaklarını ve yeteneklerini ülkemize olumlu bir katkıda bulunmak amacıyla kullanmayı amaçlıyor. Pazar araştırma kuruluşlarına göre 2023 yılında 100 milyonun üzerinde sevkiyatla dünyanın dördüncü büyük akıllı telefon markası olan şirket, Türkiye’deki faaliyetlerine 2019 yılında başladı.
Şirket o tarihten bu yana ürün, teknolojileri ve servis desteği ile Türkiye’deki tüketicilere hizmetlerini kesintisiz sürdürüyor. Üstün kalitesi ve rekabetçi modelleriyle kısa sürede Türkiye’nin lider markası haline gelen marka, Acun Ilıcalı ve Sıla iş birlikleri ve UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığı ile yerel kullanıcılarla güçlü bir etkileşim kurdu. Geçtiğimiz yıl UEFA Şampiyonlar Ligi Finali öncesinde efsanevi futbolcu Kaka OPPO marka elçisi olarak İstanbul’da heyecan verici anları akıllı telefonlarıyla kaydetmek için sabırsızlanan taraftarlarla bir araya geldi.”
OPPO Orta Doğu ve Afrika Başkanı Chi Zhou konuda, “OPPO olarak önümüzdeki üç yıl içinde Türkiye akıllı telefon pazarında ilk 3 markadan biri ve Türkiye’de tüketicilerin en güvendiği marka olmak için planlama ve çalışmalarımızı yeniden hızlandırıyoruz. Yeni ‘Türkiye İçin, Türkiye’de’ stratejimiz doğrultusunda uzmanlığımız, kaynaklarımız ve yeteneklerimiz ile Türkiye pazarında hızlı büyümemizi sürdüreceğiz” diye konuştu.
Ek olarak şunlar aktarıldı: “OPPO-AGM stratejik iş birliği kapsamında yetkili fabrika, 2024 yılının ikinci çeyreğinden itibaren OPPO’nun teknik desteği ve endüstri standartlarının üzerindeki titiz kalite mühendisliği ile üretime başlayacak. OPPO’nun AGM’nin üretim tesisinde üretilen yeni modeli, Mayıs ayında Türkiye’de pazara sunulacak.”