OPPO Türkiye’nin yeni iletişim ajansı Communication Partner oldu. Çinli marka Türkiye’de uzun süredir oldukça sessiz durumda.
Bu konuda yapılan açıklamada tam olarak şunlar aktarıldı: “Dünyanın 4. büyük akıllı telefon markası OPPO, Türkiye’deki stratejik iletişim süreçlerinin yönetimi için Communication Partner ile anlaştı. Nisan ayı itibarıyla başlayan iş birliği kapsamında Communication Partner OPPO’ya stratejik iletişim danışmanlığı, itibar yönetimi, proje yönetimi, medya ilişkileri ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek. Red Bull, Netflix, Barilla, GSK, Haribo, KoçSistem, Kia, Sabancı Vakfı, Otokar, Mitsubishi Electric, Çoşkunöz Holding gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın iletişim ajansı olan Communication Partner, danışmanlık ve uygulama hizmetlerini ‘kurumsal iletişim’, ‘pazarlama ve marka iletişimi’, ‘iç iletişim ve değişim yönetimi’ ve ‘dijital iletişim’ başlıklarında topluyor. Dünyanın en büyük network’lerinden biri olan PROI’ın Türkiye’deki temsilcisi Communication Partner, Holmes Report tarafından belirlenen listede Türkiye’den, Ortadoğu’nun en başarılı beş ajansı sıralamasına giren tek ajans olma özelliğine sahip.” OPPO’yu Türkiye’de bundan önce gündeme getiren ise şu açıklama olmuştu: “Mıstaçoğlu Holding’e bağlı AGM A.Ş. dönüm noktası niteliğinde bir ortaklığa imza atarak, akıllı cihaz üreticisi OPPO’nun Türkiye’deki hem üretim hem satış hem de servis hizmetlerini yürütecek iş ortağı oluyor.” OPPO ve AGM yöneticilerinin katıldığı imza töreninde OPPO MEA Başkanı Chico Zhou, ortaklığın önemine dikkat çekerek, “Bu önemli ortaklık, karşılıklı büyüme, yenilikçilik ve Türk müşterilerimize ve iş ortaklarımıza olağanüstü ürün ve hizmetler sunmaya odaklanan ortak bir vizyonu yansıtıyor” demişti.