BMW ve Audi’nin Tunus’ta yer alan iki yerel satış ekibi arasında başlayan çekişmede ilk yumruğu atan taraf Audi olurken, cevabın pek fazla gecikmesi beklenmiyor.
Otomobil üreticileri arasındaki ardı arkası kesilmeyen rekabeti hemen her alanda görmeye artık alıştığımızı söyleyebiliriz. Birisinin dahil olduğu her yeni sınıfta, pistlerde, hatta reklam filmlerinde bile bir adım daha etkileyici olanını yapma telaşı var. Tüm bunlar arasında çoğumuz akıllarında yer edinenin ise hiç şüphesiz sokaklarda gördüğümüz reklam afişleri üzerinden yapılan göndermeler oldu. Özellikle geçtiğimiz yıllarda BMW ve Audi arasında geçen hodri meydan havalı bu çekişme, hatırladığımız her zaman yüzümüzde bir tebessüm yaratmayı başarıyor. Son olarak BMW’nin AMG’ye yaptığı doğum günü kutlamasıyla hatırladığımız bu gelenekte yeni bir seri bizi bekliyor olabilir.
Bizleri 2000’li yılların başları götüren bu tatlı çekişmenin fitilini yeniden ateşleyen taraf ise Audi oldu. Tunus’ta gerçekleştiği söylenen göndermenin ilk adımında, BMW’nin reklam panosu ön plana çıkıyor. Panoda Fransızca “Fikrini değiştirmek için asla çok geç değildir.” mesajının kullanıldığı panonun hemen arkasında ise bizlere “LOOOOL” şeklinde gülümseyen Audi var. BMW’nin hemen arkasına geçerek “Sürekli kazanan bir markayı değiştirmeyiz.” sloganını kullanan marka, böylelikle bir süredir gömülmüş olan “savaş baltalarının” yeniden çıkmasına sebep olacak gibi gözüküyor. Kısa süre içerisinde BMW cephesinin bir karşılık vermesini beklediğimiz bu keyifli atışmayla ilgili gelişmelerin özel takipçilerinden biri olacağız.