Peugeot cephesinde yeni değişim; işte yeni marka kimliği
Son yıllarda ürün gamında radikal değişimlere sahne olan Peugeot, bu değişimi logo tasarımına da yansıtarak geçmişle bağını da güçlendiriyor.
Dünyanın en köklü otomotiv markalarından birisi olan Peugeot, yeni bir logo ile kişiliğini ve karakterini yeniden tanımlıyor. 1850 yılından bu yana, hepsi de aslan amblemini taşıyan 10 farklı logoya sahip olan Fransız üretici, Bugün küresel tasarım stüdyosu PEUGEOT Design Lab tarafından tasarlanan daha akıcı, daha kaliteli ve daha zarif 11. versiyonla karşımıza çıktı. 2010 yılında tanıtılan mevcut logo, markanın sınıf atlama stratejisini desteklemek adına değiştirildi. Son 10 yılda modellerini tamamen elden geçirerek ürün gamını yenileyen Peugeot bu hamleyle yeni ve modern ürünlerini tamamlamak için logosunu da yeniden tasarlamış oldu
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Peugeot yeni döneminin logoya yansımaları
Logo üzerindeki amblem, aynı zamanda güçlü ve içgüdüsel bir marka olma yolunda büyük önem arz ediyor. Geçtiğimiz süreçte de benzer çizgileriyle benzeri kullanılan yeni logo, marka için dünün ne anlama geldiğini ve yarının ne anlama geleceğini somutlaştırıyor. Yeni logoyla birlikte Peugeot’nun yeni uygulamaları da karşımıza çıkıyor. Marka web sitesi artık tüm bu deneyiminin bir parçası ve ‘çevrimiçi satış noktası’ haline geliyor. Kullanıcılara bir Peugeot yetkili satıcısında yapılabilecek her şeyi çevrimiçi olarak yapma imkanı sunuluyor. Yetkili satıcılar ise artık daha insan odaklı, daha görsel ve hatta daha eğitici bir deneyim sunan yerlere dönüşüyor. Bu atılan adım kısa süre önce gerçekleşen Stellantis ortaklığının da önemli yansımalarını barındıracak.