Beraberinde daha hafif ve çevik sürüş deneyimi getiren Porsche Macan T, ürün gamında ortada konumlanan bir model olacak.
Porsche, satış adetleriyle önemli bir kitleye erişmeyi başaran Macan ailesine yeni bir isim ekliyor. Bugün lanse edilen yeni versiyon, daha önce sadece 911 ve 718 modellerinde kullanılan T harfini taşıyacak olan ilk dört kapılı Porsche olarak da kayıtlara geçiyor. Porsche modellerinde 1960’lardan bu yana kullanılan “Touring” ile birlikte özel ayar, özel donanım ve verimli motorların bir araya geldiği araçlar ortaya çıkartılıyor. 1968’deki 911 T modelinin ruhuna sadık kalan Porsche Macan T, son derecede dinamik bir kurulum ve oldukça hafif iki litrelik turbo motor, atletik bir tasarım ve sportif bir sürüşü beraberinde getiren zengin bir standart donanımla Macan ve Macan S arasında konumlandırılıyor. Araç; 2.0 litrelik turbo motor, dört tekerlekten çekiş sistemi, 15 mm alçaltılmış özel şasi, çelik süspansiyon, 21 inçlik titanyum jantlar ve bir çok özel yeni tasarım öğesiyle birlikte sunulacak.
Macan T’de konumlandırılan 2.0 litrelik dört silindirli turbo motor, atak sürüş özellikleri, düşük ağırlık ve kompakt tasarımı birleştirmeyi vadediyor. Macan S ve GTS modellerindeki 2,9 litrelik çift turbolu V6 motorla kıyaslandığında, Macan T modelindeki güç aktarma sistemi ön aksta 58,8 kg daha hafif. Ağırlık tarafında gelen bu avantaj, Porsche göre araca mükemmel bir kalkış mükemmel viraj becerisi getiriyor. Macan T, 265 PS güç ve 400 Nm tork değerleriyle asfalta inecek. Yedi kademei çift kavramalı şanzıman (PDK) ve dört tekerlekten çekiş sistemiyle yere aktarılacak olan bu değerler, geniş devir bandı boyunca sunulan yüksek tork değeriyle sürekli performans vadediyor. Direksiyon üzerindeki mod düğmesi ve Sport Response tuşu dahil standart Sport Chrono Paketi ile donatıldığında, Macan T 0’dan 100 km/s hıza 6,2 saniyede ulaşıyor ve 232 km/s maksimum hıza sahip oluyor.