Quick Sigorta’nın, LOG Dergisi ile işbirliği içinde hazırladığı QMAG, kent-kültür-sigortacılık dergisinin ilk sayısı yayınlandı.
Derginin ilk sayısı ile ilgili bilgi veren Quick Sigorta CEO’su Levent Uluçeçen, iletişim çalışmalarının her zaman öncelikli olduğunu iletti.
Uluçeçen iletişim faaliyetleri çerçevesinde sürekli yeni projeler ürettiklerini, okunmaya, zaman ayırmaya değer içerikler ile bireylere temasın iletişim stratejilerinin bir parçası olduğunu belirterek, “İletişim alanında sürekli keyifli ve yararlı etkileşim yaratmak amacındayız. Son derece olumlu geri dönüşler alıyoruz. Çabalarımızın sonucunu görmek güzel” dedi.
Quick Sigorta İletişim ve Pazarlama, Genel Müdür Yardımcısı Dr. İsmail Kızılbay ise QMAG’in bir sigortacılık dergisi olmadığını belirterek, “QMAG oldukça başarılı bir yayın olan LOG ile birlikte satılıyor. QMAG bir sigorta dergisi değil. İçinde okuyucuların işine yarayacak, sigortacılık konusunda bir kültür yaratma çabası olan haberler var. Ancak öncelikli amaç tabiki keyifle okunması. Kapak konumuz “parfüm”. Konunun ustası Vedat Ozan ile röportajımız var. Gezi, motorsiklet dünyası, sosyal medya üzerine keyifli yazılar var. Bu bakımdan bu dergiyi klasik bir kurumsal yayın olarak görmüyoruz. Binlerce bastırılıp, masalarda kapağı açılmadan duran dergilerden olsun istemedik. Bu nedenle satışı yapılan bir dergi ile birlikte dağıtılıyor” dedi.
QMAG dergisine nasıl ulaşabilirim?
LOG ile birlikte yayınlanan QMAG dergisine gazete-dergi satışı yapan noktalardan ulaşabilir veya Android ve iOS cihazlarınıza ücretsiz yükleyebilirsiniz. Bu kıymetli içeriklere ve daha fazlasına ayrıca Quick Sigorta’nın eşsiz blog sitesi blog.quicksigorta.com adresinden de ulaşabilirsiniz.