2020 Volkswagen Golf ile ilgili yapacağımız ilk kokpit tasarımı değerlendirmesi, dış bölümdeki negatif bulutları dağıtacak niteliklerde.
2020 Volkswagen Golf, kamuflajlı olarak kameralara yakalandığı ilk günden itibaren pek de güzel cümlelerle anılmıyor. Yepyeni bir jenerasyonu beraberinde getirecek olan bu model yılıyla birlikte tasarım konusunu da elden geçiren mühendisler, hayranlar tarafından bir süredir yoğun eleştiri altında. Kamuflaj nitelendirmesiyle bir süre daha umutlanmaya devam ettiğimiz yeni tasarım karakterinin tartışmaları devam ederken araçla ilgili çok önemli bir detay bugün itibarıyla dış basının gündeminde kendisine yer buldu. Volkswagen’in marka içerisinde özel olarak düzenlediği bir etkinlik kapsamında 2020 Golf’ün kokpitinden paylaştığı ilk detaylar, dış tasarımdaki ateşli tartışmayı bir nebze de olsa unutturacak cinsten. Yani evet, hala bir umut var!
MK8 koduyla asfalta inecek olan yeni Golf’ün kokpiti, halihazırda satışta olan jenerasyona oranla büyük farklıklar barındırıyor. Çok daha premium hissiyat uyandıran karakter içerisinde, güncel Mercedes modellerinde gördüğümüz devasa ekranların dominantlığı söz konusu. Şimdilik bu ekranların ebatsal detayları verilmese de, 10 ile 12 inç aralığında olabileceğini tahminlerimiz arasına ekleyebiliriz. Multimedya ekran tasarımının konsola entegre olmaması rağmen oldukça ince bir yapı üzerine şekillenmesi, genel görüntüde de hiçbir sorun yaratmayacak gibi görünüyor. Yine vites topuzunun da otomatik modeller için tamamen değişerek bir dekor niteliğine taşındığını da bu düzende görebilmek mümkün. Kokpitinin yanında kaputunun altında da hibrit seçenek gibi önemli bir yeniliği beraberinde getirecek olan 2020 Volkswagen Golf, yılın son çeyreğiyle birlikte örtülerinden kurtulacak gibi görünüyor. Gelişmeler LOG.com.tr’de olacak.
Volkswagen T-Roc R