Retroya dönüş; Citroen yeni logosunu tanıttı

27 Eylül 2022 12:08

Dönüşüm sürecine marka logosunu da alan Citroen, son dönemlerde diğer markalarda da gördüğümüz sürece ayak uydurdu.

Çoğunlukla elektrifikasyon dönüşümleriyle gündemde olan otomobil üreticileri, yeni döneme geçiş niteliği taşıyan bu süreçte marka kimliklerinde de değişimlere gidiyor. Grup içerisinde yer alan markaların tasarım dillerinde bambaşka yola evrilişini getiren adımlardan birisi de logolarda yaşanıyor. Son birkaç yılda içerisinde premium isimlerin de yer aldığı logo güncellemeleri tarafının son üyesi de Citroen oldu. Bugün itibarıyla resmi kaynaklarından gelecek modellerinde kullanılacak yeni logoyu paylaşan Fransız üretici, tasarım tercihini köklerinden ilham alarak yapıyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yeni Citroen logosu sadeleşme mesajları taşıyor

1919 yılından beridir otomotiv dünyasında pek çok önemli işe imza atan Citroen’in yeni dönemdeki logosuyla birlikte, yola çıktığı ilk döneme gidiyoruz. Markanın ilk yıllarında kullandığı klasik çizgileri taşıyan şablonda birlikte iki boyutlu tasarım yaklaşımı da karşımıza çıkıyor. Sadeceleşme mesajlarını barındıran logo diğer markalarla aynı yönde değişimler taşıyor. İlk olarak önümüzdeki günlerde tanıtımı gerçekleştirilecek olan konsept model üzerinde göreceğimiz yeni Citroen logosu, seri üretim modellere ise 2023’in ikinci yarısından itibaren kademeli olarak kendisini göstermeye başlayacak. Modellerle birlikte markanın satış noktalarında da bu kimlik geçişinin etkilerini görmeye başlayacağız.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Paylaş