RIM’den BlackBerry’lerdeki soruna ilişkin açıklama geldi

12 Ekim 2011 13:25


Üç gündür devam eden ve tabiri caizse BlackBerry kullanıcılarının hayatını felç eden soruna ilişkin BlackBerry’lerin üreticisi RIM’den resmi açıklama geldi. Avrupa, Ortadoğu, Afrika, Hindistan ile Güney Amerika’nın bazı ülkelerinde devam eden sorunun, RIM‘in altyapısındaki bir arızadan kaynaklandığını anlatan açıklamanın tam metnini haberin devamında okuyabilirsiniz.

“Avrupa, Ortadoğu, Afrika, Hindistan, Brezilya, Şili ve Arjantin’deki BlackBerry kullanıcılarının mesajlaşma ve internet tarayıcısında yaşadıkları gecikmeler, RIM altyapısındaki temel devre anahtarlarından birinde oluşan arıza nedeniyle meydana gelmektedir. Sistem, ağdaki akışta bir sorun olduğunda akış yükünü yedek anahtara aktararak yükü kaldıracak yetkinlikte tasarlanmış olmasına ve daha önce test edildiğinde bu işlevi yerine getirebilmiş olmasına rağmen, bu şekilde gerçekleşmemiştir. Sonuç olarak, oluşan yüksek miktardaki veri birikmesini temizleyerek servislerimizi bir an önce normal işleyişine döndürmek üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Bu durumdan kaynaklı sorun yaşayan kullanıcılarımızdan özür dileriz. Konuyla ilgili bilgilendirmeye devam edeceğiz.”

Paylaş