Samsung Galaxy S9 ve Galaxy S9+ bekleneni veremiyor mu?
MWC 2018 kapsamında resmi olarak tanıtılan Samsung Galaxy S9 ve Galaxy S9+, biliyorsunuz köklü değişiklikler taşımıyor. Peki bazı kesimlerin oldukça eleştirdiği bu durum satışlara nasıl yansıyor?
Samsung‘un yeni Galaxy S9 ailesini Galaxy S8‘lerden hemen hemen sadece kamera sistemi ayırıyor. Tasarımları aynı ancak daha güçlü olan telefonlar, bu yüzden çok fazla ilgi çekmiyor gibi görünüyor. Bir Samsung yetkilisinin açıklamasına göreyse Galaxy S9‘ların ön sipariş miktarları Galaxy S8‘ler ile aynı seyrediyor. Bazı kişilerin Galaxy S8‘in arkasında kaldığını belirttiği modeller, aslına bakarsanız yine de iyi satıyor. Özellikle kamera tarafında yapılan değişiklikler kullanıcıları aynı tasarımdaki bir telefonu yeniden satın almaya itmiş görünüyor. Türkiye’de 4.599 / 5.199 TL ön sipariş fiyatıyla satılan akıllı telefonlar, istenirse Gear Sport akıllı saat, istenirse de 400 TL hediye çekiyle satın alınabiliyor. Yani şirket satışları artırmak için elinden geleni en azından burası için yapıyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Özetle Samsung Galaxy S9 ve Galaxy S9+ teknik özellikler
Kısaca hatırlamak gerekirse Samsung Galaxy S9’da 2.960×1.440 piksel çözünürlüklü 5,8 inç Super AMOLED Infinity Display ekran, Galaxy S9+ ise 6,2 inçlik Infinity Display ekran yer alıyor. Satıldığı bölgeye göre Snapdragon 845 ve Exynos 9810 ile gelen telefonlardan Galaxy S9+’da 6 GB RAM ve 128 GB UFS 2.1 depolama (MicroSD desteği ), normal versiyonda ise 4 GB RAM ve 64 GB UFS 2.1 depolama (MicroSD desteği ) bulunuyor. Galaxy S9’un arkasına 12 megapiksel çözünürlükte F1.5 – F2.4 değişken diyaframlı lens koyan üretici, Galaxy S9+’da ise çiftli kurulum kullanıyor.