Karşılaştırmalı reklamların serbest olduğu Amerika’nın rahatlığından yararlanmaya devam eden Samsung, Galaxy Pro serisi yeni tabletlerinin reklamında hem Apple‘a hem Microsoft‘a hem de Amazon‘a yükleniyor. Reklamda, çeşitli ortamlardaki kullanıcılar tabletlerinin çeşitli eksikliklerinden ve özelliklerinden yakınırken yeni Pro’ları kullananlar her şeyi yapabiliyor ve tabletlerinin donanım özellikleriyle övünüyor. Daha önce de bu tarz reklamlara imza atan Samsung, bu kez üç rakibini bir araya getirerek kombo yapmış görünüyor.
Reklamda iPad çoklu görev yeteneğinden mahrum ve Retina ekranın piksel yoğunluğunun düşük olmasıyla, Microsoft’un Surface’i klavye, harici pil ünitesi ve faresiyle bir bilgisayarı andırmasıyla, Kindle ise YouTube uygulamasına dahi sahip olmamasıyla eleştiriliyor.
VİDEO