Samsung Türkiye’den koronavirüs ile mücadelede anlamlı hizmet!

28 Mart 2020 14:30

Samsung Türkiye, koronavirüs nedeniyle sokağa çıkma kısıtlaması getirilen 65 yaş üstü vatandaşlar için güzel bir hizmeti hayata geçirdi.

Bildiğiniz üzere Türkiye’de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı önlemler üst seviyeye çıkmış durumda. Bu konuda Samsung Türkiye’den de mücadeleye önemli bir destek kararı çıktı. Samsung’un Türkiye geneline yayılmış yetkili servisleri, yapılan açıklamaya göre 65 yaş üstü vatandaşların cep telefonlarını evlerinden alıp onarımları tamamlandıktan sonra tekrar verdikleri adreslere teslim edecek. Kurye hizmeti ile cihaz gönderimi yapmak isteyenler, 444 77 11 numaralı çağrı merkezini arayıp işlemlerini başlatabilecek. Bu imkan gerçekten çok güzel görünüyor. Şu an çok acil durumlar haricinde dışarı çıkmamak gerekiyor.

Samsung Türkiye, koronavirüs ile bağlı olarak yetkili servislerinde önlemler aldı

Firma yetkili servislere geleceklerin ve burada çalışanların sağlığı için de tedbirleri hızla hayata geçirdiklerini duyurdu. Bu kapsamda çağrı merkezinde görevli tüm çalışanların evlerinden çalışabilecekleri şekilde yeni bir düzenlemeye giden şirket, aynı zamanda Mobil Cihaz Yetkili Servislerinde de şu önemleri aldı:

-Mobil Cihaz Yetkili Servislerin çalışma saatleri hafta içi her gün 10.00 – 17.00 olacak şekilde yeniden düzenlendi.
-Cihazlara müşterilerin elinden alındığı ilk anda ve müşteriye teslim edileceği anda dezenfekte işlemleri yapılıyor. Bu işlemler tek kullanımlık materyaller ve uygun dezenfektan (izopropil alkol) ile yapılıyor.
-Ayrıca Akıllı Servis alanlarında dezenfekte işlemleri de uygulanıyor.
-Akıllı Servis alanlarında resepsiyon alanının büyüklüğüne göre en fazla 2 müşteriye aynı anda içeri alınarak hizmet veriliyor, diğer müşteriler bu esnada resepsiyon alanı dışında bekletiliyor ve resepsiyon alanı müsait duruma gelince içeri alınıyor.
-Akıllı Servis alanlarında görevli teknisyenler maske ve eldiven gibi öneyici tedbirleri alarak çalışıyor.
-Servislerde çalışan personellerin günde 2 defa ateşi ölçülerek sağlık durumu yakından takip ediliyor.

Samsung’un beyaz eşya ve TV ürünleri için verdiği servis hizmetinde aldığı önlemler ise şu şekilde:

-Samsung beyaz eşya ve televizyon ürünleri için servis desteği talebinde bulunan müşterilerin ürünleriyle ilgili sorunları ilk etapta uzaktan çözüm yöntemi ile giderilmeye çalışılıyor.
-Teknisyenler hem kendilerinin hem de müşterilerinin sağlığını riske atmamak için ancak bu yöntem ile çözülemeyen kritik arızalar yaşanıyor ise belirtilen adrese yönlendiriliyor; maske ve eldiven gibi gerekli tüm önlemleri önceden almış olarak ve hijyen kurallarına uyarak verilen adrese yönlendiriliyor.
-Gerek servis merkezlerinde olsun gerekse verilen adreste olsun teknisyenler ile müşteriler aranızda en az iki metre mesafe kalacak şekilde iletişim kuruluyor, hijyen kurallarına azami derecede uyuluyor.

İlginizi Çekebilir

Firmanın en yeni katlanabilir telefonu nasıl üretiliyor dersiniz?

Paylaş