Samsung Türkiye servis hizmetleriyle 3 ödülün sahibi oldu. Samsung Türkiye satış sonrası servis hizmetleriyle, ”International Customer Experience Awards 2021” yarışmasında En İyi Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Deneyimi Dönüşümü kategorilerinde Altın, Çağrı Merkezi kategorisinde de Gümüş ödüle layık görüldü.
Samsung ihtiyaç halinde iletişimin sürekliliği adına müşterine yedek cihaz teklif süreçlerini hayata geçirdi. Samsung ayrıca yetkili servis merkezlerini de ”Akıllı Servis” noktalarına dönüştürdü. Randevusuz bir şekilde hizmet sunulan Akıllı Servis merkezlerine gelen müşteriler geliştirilen yazılım sayesinde hızlıca bir danışman tarafından karşılanıyor, kendisine isimleri ile hitap edilerek hizmet alacakları masalara davet ediliyor. Müşterilerin cihazlarıyla ilgili taleplerinin genellikle ortalama yüzde 25’i 10 dakika içinde çözülüyor. Müşteri ve danışman yüz yüze iletişim halinde olduklarından cihaz müşteri ile birlikte kontrol ediliyor ve müşteri de çözümün bir parçası olabiliyor. Onarım gerektiren durumlarda müşterilerin taleplerinin ortalama yüzde 90’ı 1 saat içinde çözülebiliyor. Cihazın onarımı eğer 1 saati aşarsa kesintisiz iletişim stratejisi gereği müşterilere yedek telefon sunuluyor.
Alınan ödüller hakkında değerlendirmelerde bulunan Samsung Türkiye Müşteri Hizmetleri Direktörü Erbil Topgül; ”Satış sonrası hizmetler departmanı olarak uçtan uca memnuniyet felsefesiyle tüm çalışmalarımızı planlıyoruz. Amacımız müşterilerimize hizmet verdiğimiz tüm kanallarda onların mutlak memnuniyetini sağlamak. Diğer bir deyişle müşterilerimiz bir Samsung ürünü aldığında sadece ürünün değil hayatlarını kolaylaştıran tüm bu hizmetlerin de sahibi olmaktadır. Bu projelerin ortaya çıkmasında en büyük rol bütüncül bir bakış açısı, benzeriz bir takım ruhu, yüksek aidiyet ve sorumluluk duygusuyla hareket eden ekip arkadaşlarımızın. Kendilerine teşekkür ediyorum. Böylesi değerli global ölçekli bir yarışmada ödül kazanmak, müşteri deneyimini ön planda tutan yeni projeleri geliştirmemize katkı sağlayacaktır.” dedi.