Samsung, 2021 yılında marka değerini 2020’ye göre yüzde 20 artışla 74,6 milyar dolara çıkardı. Şirket, Interbrand’in ”En İyi 100 Küresel Marka” sıralamasında bu yıl da ilk beşte yerini aldı. Geçtiğimiz yıl ilk defa ilk beşe giren Samsung, 2013’ten bu yana marka değerindeki en büyük artışı gösterdi. Interbrand’e göre, Samsung’un büyümesinde kritik rol oynayan başlıca faktörler ise şunlar:
Samsung Electronics Pazarlama İletişiminden Sorumlu Başkanı YH Lee, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Samsung Electronics’in geçtiğimiz yıl dünya sıralamasında ilk beşe girmesinin ardından bu yıl da marka değerinde 2013’ten bu yana en büyük sıçramasını yaparak yüksek ve çift haneli bir büyüme yakalaması bizim için son derece cesaret verici oldu. Müşterilerimizi dinlemeye devam ederek, müşteri odaklı yönetim modelimizi güçlendirmeyi kararlılıkla sürdüreceğiz. Dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarımızdan aldığımız büyük desteğe bu yönetim modeliyle karşılık vereceğiz.”