Şu an için sadece Galaxy cihazlarda çalışan Milk Music, ücretsiz olmasının yanı sıra iTunes Radyo’da olduğu gibi reklam da içermiyor. İlk etapta Amerika’daki kullanıcılar için kullanıma açılan uygulamaya ilişkin olarak Samsung Amerika Medya Çözüm Merkezi’nin müzikten sorumlu Başkan Yardımcısı Daren Tsui, uygulamanın kısa zamanda uluslararası boyuta taşınacağını belirtti.
Rakiplerinin aksine bilgisayar üzerinden dinlenebilme özelliği bulunmayan Milk Music, FM radyoya benzer bir arayüz tercih etmiş. Slacker Radio‘dan destek alınarak sunulan müzik servisi, 200 istasyonu ve 13 milyondan fazla şarkı seçeneği ve yüksek seviyede kişiselleştirme özellikleri ile kullanıcıların tam olarak diledikleri müziği dinlemesini sağlamayı amaçlıyor. Uygulamanın geleceğine yönelik birçok soruya şu an için verilmiş net bir cevap bulunmuyor.