Depolama çözümleriyle tanınan ünlü şirketlerden Sandisk, bugün yeni logosunu ve kurumsal kimliğini tanıttı.
Bu konuda şirketten gelen açıklama şöyle oldu: “Sandisk Corporation, şirketin bağımsız bir Flash ve bellek teknolojileri öncüsü olarak 2025 yılı başları itibariyle geri dönüşünün cesur başlangıcına işaret eden yeni kurumsal markasının ve kreatif rotasının tanıtımını gerçekleştirdi. Sandisk’in yeni kreatif rotası, insanların sınırlar olmadan ilerlemesi için yollar ve olanaklar yaratarak yüzü tamamen geleceğe dönük bir yaklaşımı temsil ediyor ve şirket, içinde bulunduğu anla gelecek beklentisini birleştirmeyi hedefliyor. Bu öyle bir anlayış ki, insanları hedeflerine daha da yakınlaştırıyor ve hem ilerleme kaydetmek hem de gelecekteki büyümeyi sağlamak için bir iş birliği alanı yaratıyor. Sandisk kelime markası ve yazı logosu, dayanıklı veri ve depolama için kusursuz ve basitleştirilmiş bir dünya sağlayan hareketliliği ve çok yönlülüğü temsil ediyor. Şirketin hayata geçirdiği inovasyonlar, beklentileri ileriye taşıyor ve olasılıkları zorluyor ve veriler sayesinde insanları ve işletmeleri her yerde güçlendiriyor.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Minik bir pikselden güçlü bir platforma uzanan yeni Sandisk markası, inovasyonu tam merkezine almak ve yansıtmak üzere tasarlandı. Logonun temiz çizgileri ve minimalist tasarımı, Flash teknolojisinin hızını ve verimliliğini güçlü bir şekilde yansıtırken ikonik açık D harfi, piksel odaklı yenilikçi bir S harfiyle birleşiyor ve her ikisi de iş birliğini ve ortaklığı simgeleyerek teknolojinin geleceğini şekillendiriyor. Hem yatay hem de dikey kullanım şekliyle marka kimliği, tüm sınırlara meydan okuyor.”
Sandisk Kreatif Başkan Yardımcısı Joel Davis yeni marka kimliği ile ilgili olarak, “İnsanların verilerinin potansiyelini görmelerini ve hedeflerini gerçeğe dönüştürme yolunda ilerlemelerini sağlamak yaptığımız işin merkezinde yer alıyor. Tam da bu sebeple, bu düşüncenin ruhunu yansıtan bir marka yaratma konusunda çok kararlı davrandık. Görsel marka kimliğimiz, hem gelecekten hem de müşterilerimizin veriyi tüketme biçimlerinin çeşitliliğinden ilham alıyor. Logosunda tek pikselle başlayan yeni Sandisk marka kimliği, ilerlemenin ulaşılacak bir son nokta olmayıp bir varoluş biçimi olduğu fikrine dayanıyor ve cesur bir görsel dil sergiliyor.” dedi.