Skoda Enyaq Sportline iV 80x; ailenin en güçlü elektriklisiyle tanışma vakti

07 Haziran 2021 19:29

2021 model yılıyla aileye eklenen Skoda Enyaq Sportline iV 80x, elektrik gücünün performansla revizyonlarıyla kombinasyonunu barındırıyor.

Skoda’nın elektrikli otomobil ürün gamındaki ilk iddialı modeli olan Enyaq iV ile tanışmamızın üzerinden yaklaşık 9 ay geçti. Volkswagen grubu markalarının elektrik reçetesinde kullanacağı ortak platform üzerine geliştirilen model, tasarımıyla ise şu anda ailenin en iddialıları arasında. Süreç içerisinde Sportline adıyla performans odaklı versiyonu da tanıtılan Enyaq iV ailesinin artık yeni bir kralı var. Bugün tanıtımı gerçekleştirilen Skoda Enyaq Sportline iV 80x, beraberinde getirdiği teknik nitelikler ile ailede satın alınabilecek en zirve versiyon olarak listelere giriyor.

Skoda Enyaq Sportline iV 80x standart olarak çift elektrik motoruyla geliyor

Enyaq Sportline iV 80x’in altyapısına baktığımızda aslında çok yabancı olmadığımız bir dizilim karşımıza çıkıyor. Sadece çift elektrik motoruyla satın alınabilecek olan model, bu motorların kombinasyonda ürettiği 261 beygir güç ve 425 tork ile fazlasıyla iddialı. Çift elektrik motoruyla birlikte modelin yine standart olarak dört tekerlekten çekişli altyapıya da sahip olduğunu belirtelim. Modelin 160 km/s’lik maksimum sürat limitinin dışında herhangi bir performans verisi de paylaşılmış değil.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Enyaq Sportline iV 80x’in batarya tarafı da performans kadar beklentileri karşılayacak limitlerde geçiyor. 82 kwh’lik büyük bir paketle gelen model, bu sayede 500 kilometreye kadar menzil görebilecek niteliklerde. Sportline rozetiyle birlikte Enyaw iV kullanıcılarını sportifliği destekleyecek altyapı değişimleri de olacak. Aracı aerodinamik olarak rahatlatacak 15 milimetrelik daha alçak bir gövde ve sönümlemlemeler sportif sürüşe göre revize edilmiş süspansiyon sistemini burada ön plana çıkarabiliriz. Enyaq ailesinin Sportline paketiyle ilgili daha fazla detaya haberimizden ulaşabilirsiniz.

İlginizi çekebilir

Yeni Octavia çarpışma testi

Paylaş