2030 yılına kadar elektrikli ürün gamını genişletme konusuna öncelik verecek Skoda, dijital ortamdaki satışlarını da artırmak istiyor.
Enyaq iV ile elektrikli otomobil pazarına iddialı bir giriş yapan Skoda, Volkswagen grubu içerisindeki kimliğini yeni dönem ile birlikte yeni noktaya taşımaya hazırlanıyor. Çekyalı üreticinin tasarım karakteriyle başlayan bu dönüşümde, yeni nesil ulaşım çözümlerini erişilebilir kılarak ön planda olacağı bir senaryodan bahsetmek mümkün. Nitekim kısa süre önce özel bir etkinlik kapsamında marka yönetimi tarafından duyurulan 2030 planı da bu konu hakkında önemli mesajlar barındırıyor. Şimdilik spesifik olarak segment detayına girilmese de, Skoda cephesinin 2030 yılına kadar en az üç yeni elektrikli model tanıtacağı bu plan kapsamında resmiyet kazandı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Skoda karbon hedeflerini de yüzde 50 oranında iyileştiriyor
“Next Level Strategy 2030” adıyla duyurulan uzun vadeli planlamanın mottosu; “Daha küresel, elektrikli ve dijital” kelimeleriyle lanse ediliyor. Skoda’nın karşımıza çıkartacağı yeni modellerle birlikte 10 yılın sonunda Avrupa’nın en çok tercih edilen ilk beş otomobil markasından biri olma hedefi de dikkat çekici. Detay verilmese de planlama kapsamında duyurulan “en az üç elektrikli otomobil” modelinin hepsi Enyaq iV’in altında konumlanacak. Çekyalı üreticinin yeni model hamleleriyle birlikte, halihazırdaki ürün gamında yakaladığı karbon oranını yüzde 50 azaltma hedefi de öne çıkıyor. Önümüzdeki süreçte daha detaylanacak olan bu duyuruyla, Skoda’nın giriş segmentindeki rolünün daha da güçlü kılınması bekleniyor.