İş yönetimi konusunda en çok kullanılan hizmetlerden olan Slack, kullanıma sunacağı “Slack AI” ile kullanıcıların hayatını oldukça kolaylaştıracak.
Birçok büyük ve ufak şirketin iletişim için e-posta yerine tercih ettiği Slack, kış aylarında geniş çaplı olarak test edilecek yapay zeka özelliği sayesinde kişilerin kaçırdıkları kanal görüşmelerini takip etmesini kolaylaştıracak. Yeni “YZ” özelliği görüşmeleri inceleyerek maddeler halinde bir özet çıkaracak, bu yeri geldiğinde devasa zaman kazancı sağlayacak. Bu özellik ayrıca istenirse kanalın tamamını değil, yalnızca belirli konuşmaların odak noktasını öğrenmek isteyen kişiler için tek tıklamayla spesifik özetler de oluşturabilecek. Sistem kanal özetleri temelinde ayrıca sohbete katılan kişiler tarafından dile getirilen endişelere, yorumlara ve önerilere dayanarak atabilecek sonraki adımların listesini çıkarabilecek, yapay zeka destekli altyapı sayesinde arama sonuçlarından sonuç dışında net cevap da alınabilecek. Popüler servis bundan önce ise yeni tasarımıyla gündeme gelmişti. Çok uzun zamandır hayatımızda olan uygulama, hazırlanan yeni tasarımıyla çok daha modern, derli toplu ve kullanışlı bir deneyimi karşımıza çıkardı. Burada tüm detaylarıyla görebileceğiniz yeni arayüzün sol kısmına “ana sayfa, direkt mesaj, aktivite, daha sonra bakmak için kaydedilenler ve diğer” bölümlerini getiren firma, kanalları “ana sayfa” içerisine alarak kullanım kolaylığı sağlıyor, direkt mesaj kısmı ise artık adeta bir mesajlaşma uygulaması gibi görünüyor.