Snap, sosyal medyanın geride kalan ismi Snapchat için attığı ücretli abonelik paketi adımından iyi geri dönüş alıyor.
Geçtiğimiz yıl içerisinde duyurulan ücretli Snapchat Plus aboneliği, en son beklentileri aşarak 1 milyon kullanıcıya ulaşmış olmasıyla gündeme gelmişti. Bugün ise ücretli aboneliğin 2 milyon kullanıcıyı geride bıraktığı ortaya çıktı. Bu seviye düşük değil, firma için iyi bir başarı ancak yine de platformun toplam kullanıcı sayısı göz önüne alındığı zaman halen ufak kalıyor. Çünkü platform güçlü rakiplerine rağmen halen günlük tam 350 milyon kadar kullanıcıya hizmet veriyor. Kaçıranlar için ücretli paket aylık 4 dolarlık bir fiyata sahip. Servisin çok sıkı kullanıcıları için getirilen bu abonelik paketi, şu an ABD, Kanada, İngiltere, Fransa, Almanya, Avustralya, Yeni Zelanda, Birleşik Arap Emirlikleri, Hindistan, Kuveyt, Katar, Umman, Bahreyn, Mısır, İsrail, Danimarka Norveç ve Hollanda merkezli olarak kullanılabiliyor.
Önümüzdeki dönemde başka ülkelere de gelecek “Plus,” kullanıcılara test aşamasında olan çıkmamış bazı yeni özelliklere erken erişim imkânı tanıyor. Bazı deneysel özelliklerin önceden denenmesine de imkân tanıyacak paket, uygulama simgesinin değiştirilmesine izin veriyor, hikayeleri kimin tekrardan izlediğini gösteriyor ve sohbet penceresinin üstüne favori arkadaşların “en iyi arkadaş” olarak sabitlenmesinin önünü aralıyor. İlginç olarak ücretli aboneler reklam görmeye devam ediyor. Firma ana gelirlerinin reklam olmaya devam edeceğini aktarıyor ve ücretsiz bir sosyal medya platformu için bu sürpriz olmuyor.